موضوعات داغ

حضور EXEED RX در نمایشگاه بین المللی ژنو 2023 در دوحه قطر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در تاریخ 5 اکتبر 2023، نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو (GIMS) در دوحه، قطر برگزار خواهد شد. این رویداد نوآورانه، مرکزی برای برتری خودروسازی خواهد بود و مجموعه‌ای از خودروهای لوکس، ورزشی، خاص و کلاسیک استثنایی را به نمایش خواهد گذاشت.

در میان هیجان، همچنین توجه به محصول نسل جدید برند EXEED، مدل RX نیز خواهد بود. این خودروی پیشرفته با ترکیب زبان طراحی جدید و فناوری کنترل پایداری پیوسته (CDC) پیشرفته ، تلاش می‌کند ترکیبی از زیبایی‌شناسی و تجربه رانندگی را ارائه می‌دهد.

نمایش EXEED RX در نمایشگاه بین المللی دوحه ژنو

جشنواره بزرگ خودروسازی در دوحه

نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو برای بیش از یک قرن به عنوان یک رویداد برجسته در دنیای خودروسازی حکومت می‌کند و صحنه‌ای برای رونمایی‌های نوآورانه را فراهم کرده است. این رویداد باستانی که به سال 1905 برمی‌گردد، به یک صفحه نمایش برای خودروهای ابرخودرو، هایپرخودرو و مگاخودروهای بی‌نظیر تبدیل شده است. در سال جاری، GIMS قطر 30 برند خودروی جهانی را در دوحه از 5 تا 14 اکتبر 2023 میزبانی خواهد کرد.

این رویداد نوآورانه بیش از یک نمایشگاه است؛ این جشنواره نهایی برتری خودروسازی است. مرکز نمایشگاهی و همایش شهر دوحه، همراه با مکان‌های برجسته مختلف در شهر، با نمایش خودروهای لوکس، ورزشی، خاص و کلاسیک استثنایی، زنده خواهد شد. این تجربه بی‌نظیر خودروسازی به خارج از سالن‌های نمایشگاهی گسترش خواهد یافت و علاقه‌مندان را به رانندگی یا سوار شدن در خودروهای قابل توجه در مکان‌های مختلفی از مسیرهای مسابقه تا کویرهای دیگر وادار خواهد کرد. همزمان برگزاری مسابقات فرمول 1 قطر 2023 از 6 تا 8 اکتبر، GIMS قطر در حال تبدیل شدن به رویداد بزرگ خودروسازی در خاورمیانه است.

کراس اوور EXEED RX

کراس اوور EXEED RX به عنوان یک پیشرو در نوآوری و طراحی برند اکسید

به گفته مسئولان شرکت چری و برند جدید اکسید، ماشین RX به عنوان یک اثر هنری که فلسفه طراحی "هنر نور(Art of Light)" را به خوبی نشان می‌دهد و این خودرو در GIMS قطر 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. این خودروی پیشرو با طراحی نوآورانه و غیرمعمول خود، جایزه طلایی در جوایز بین‌المللی طراحی 2022 (IDA) را به دست آورده است. مفهوم "هنر نور" EXEED RX را به عنوان پیشگامی در طراحی آینده معرفی می‌کند.

EXEED RX در صدر نوآوری طراحی قرار دارد و در نمای جلو دارای یک جلوپنجره بدون قاب و چراغ‌های دی لایت به شکل ستاره‌ای X شکل دارد که حرف یونانی سیگما (Σ) را تشکیل می‌دهند. این سبک پیشرو با شبکه‌های تهویه هوا به شکل الماسی که تا خوابیدگی‌های چراغ‌های جلو گسترش می‌یابند، ترکیبی از زیبایی و جذابیت را ایجاد می‌کند.

نمای جانبی RX با نسبت‌ها و خطوط دقیق سیا، ظاهری جدید به زیبایی معمولی یک SUV می‌دهد. خمیدگی طراحی سقف فست‌بک، زیبایی را افزوده است، در حالی که نسبت 0.618 و ساختارهای آوانسه جلو و عقبی کوتاه، به شتاب فوق‌العاده سریع کمک می‌کنند. رینگ‌های 20 اینچی، برای مقاومت کمتر در برابر باد طراحی شده است و همچنین کنترل و راحتی را بهبود می‌بخشند. دستگیره‌های پنهان و خط کمری شبیه به شهاب‌سنگ، سطح پیشرفته این مدل را بیشتر تاکید می‌کنند.

عقب EXEED RX نیز قابل توجه است، با چراغ‌های عقب هوشمند که با موسیقی طراحی خودرو هماهنگ می‌شوند. یکپارچگی فناوری و سبک طراحی نمای عقب، با چهار خروجی اگزوز، قدرت خروی قابل توجه پیشرانه این خودرو را بیشتر برجسته می‌کند.

کراس اوور EXEED RX به عنوان یک پیشرو در نوآوری و طراحی برند اکسید

با اتکا به اصل "برای بیشتر به دنیا آمده(Born for More)"، ماشین اکسید RX بیش از یک خودرو را نمایان می‌سازد و آن نماد تعهد EXEED به ایجاد یک آینده سبز است، که به آرزوهای مصرف‌کنندگان جوان و متمایل به لوکس برآورده می‌شود و به تجسم لوکسی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند تبدیل می‌شود.

با شروع شمارش معکوس به نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو در دوحه، EXEED RX آماده است تا به عنوان نمادی از نوآوری و اعتدال در بین محصولات برند چینی اکسید به نمایش درآید. رونمایی از این مدل نشانگر یک گام جسورانه به جلو برای EXEED است، که طراحی به روز را با فناوری جدید خود ترکیب می‌کند و تلاش می‌کند به دنیای برندهای بین المللی و باسابقه‌تر ورود پیدا کند. علاوه بر نمایشگاه، برنامه همچنان ادامه دارد زیرا EXEED آماده است تا در تاریخ 6 اکتبر کنفرانس مطبوعاتی همکاری خاورمیانه RX را برگزار کند. در اینجا، جزئیات انحصاری در مورد RX اعلام خواهد شد و دوره جدیدی از عرضه محصولات خودروسازی چری چین در خاورمیانه را آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/17
خودروی افغانستان هم شامل این ۳۰ برند برتر هست
1402/6/28
بله Super car ENTOP افغانستان