موضوعات داغ

چهره یواز پاتریوت برای بار سوم عوض می‌شود

عکس مطلب اول

در جریان بازدید رستم مینیخانوف (رئیس‌جمهور تارتارستان) از مرکز توسعه محصولات Sollers در کازان، مشخص شده که کارخانه خودروسازی اولیانوفسک در حال ساخت بدنه جدیدی برای یواز Patriot است. محض اطلاع، یواز به هولدینگ سولرس تعلق دارد.

به گزارش مدیر مرکز سولرس، پاتریوت جدید علاوه بر ظاهر متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی، به موتور دیزلی و گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز می‌شود. با این وجود، به‌روزرسانی بدنه و کابین خودرو جهت انطباق با سلیقه مشتریان، هدف اصلی سولرس به حساب می‌آید. این شرکت همچنین قصد دارد برخی تجهیزات ایمنی خودرو را بومی‌سازی کند. به طور دقیق‌تر، فرمان مجهز به ایربگ و کمربندهای ایمنی پیش کشنده توسط سولرس ساخته شده و در پاتریوت بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یواز پاتریوت هم اینک با موتور ۲.۷ لیتری ZMZ Pro عرضه می‌شود که به گیربکس ۵ سرعته دستی بایک مجهز است. این گیربکس بسته به انتخاب راننده، قدرت ۱۴۹ اسب بخاری موتور را به چهار چرخ انتقال می‌دهد. قیمت مدل فعلی پاتریوت در بازار روسیه ۱.۵۵ میلیون روبل (حدود ۱۵.۷ هزار دلار) است.

یواز پاتریوت از ۱۸ سال پیش تاکنون دومرتبه به طور اساسی مورد اصلاح قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۴ طراحی بخش‌های جلو و عقب تغییر یافت و کابین جدیدی برای خودروی شاسی‌بلند در نظر گرفته شد. در سال ۲۰۱۶ جلوپنجره جدیدی در پاتریوت مورد استفاده قرار گرفت و مجددا کابین به طور کامل تغییر کرد.

چهره متفاوت پاتریوت در سال های مختلف

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/19
نه سواری داره نه خدمات خوب نه فیس نه غیافه قیمت هم الکی گرونه