موضوعات داغ

نگاهی به کارخانه ابرهوشمند EXEED در چین + عکس و فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ویدیو کارخانه ابرهوشمند EXEED

کارخانه ابرهوشمند EXEED اخیرا راه‌اندازی شد که نشان‌دهنده آغاز فصل جدیدی از برند EXEED 2.0 است. همچنین نشان می‌دهد که EXEED تسریع تبدیل دیجیتال و تسهیل رسیدن به اهداف راهبردی تولید خودروهای لوکس و انرژی جدید را سرعت می‌بخشد.

ویژگی‌های کارخانه ابرهوشمند

کارخانه ابرهوشمند EXEED بر اساس استانداردهای کارخانه هوشمند سطح بین‌المللی و کارخانه پیشرو طراحی و ساخته شده است. این کارخانه بر اساس مفاهیم پیشرفته هوش دیجیتال، سبز و حفاظت از محیط زیست، بهره‌وری بالا و سیستم مدیریت کیفیت تولید قابل مقایسه با برندهای لوکس، یک کارخانه الگوی صنعتی 4.0 است که در بالاترین سطح جهانی تولید هوشمند پیشرو قرار دارد.

کارخانه ابرهوشمند EXEED می‌تواند تطبیق‌پذیری سفارشی‌سازی را به صورت تعاملی عمیق برآورده کند و قادر است نیازهای شخصی‌شده کاربران را در سراسر زنجیره و ابعاد از انتهای طراحی تا تولید برآورده کند. در آینده، کارخانه می‌تواند فرایند سفارش سفارشی‌سازی هوشمند، مونتاژ انعطاف‌پذیر و ارتباط مستقیم با تحویل کاربر را محقق کند.

کارخانه ابرهوشمند EXEED در مجموع 260 هزار متر مربع مساحت دارد

کارخانه ابرهوشمند EXEED در مجموع 260 هزار متر مربع مساحت دارد و شامل چهار فرایند اصلی شکل‌دهی، جوشکاری، رنگ و مونتاژ عمومی است. همچنین شامل بخش هایی مانند مرکز تحقیق و توسعه، تست و بازرسی و مسیر آزمایش است که تولید و تحقیق و توسعه خودروها و اجزای مربوط به سری پلتفرم EXEED M3X را فراهم می‌کند.

کارخانه از فناوری‌های پیشرفته در زمینه رباتیک، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و دیجیتال‌سازی بهره می‌برد. همچنین این مجموعه یک کارخانه سبز و دستدار محیط زیست محسوب می‌شود و کمترین میزان آلایندگی ممکن را ایجاد می‌کند.

در مجموع، کارخانه ابرهوشمند EXEED با ویژگی‌های نوین در سطح جهانی، در زمینه‌های هوشمندسازی، کیفیت، بهره‌وری، صرفه‌جویی انرژی و حفاظت از محیط‌زیست در سطح برتر قرار دارد. به گفته مسئولان این شرکت، راه‌اندازی این کارخانه، فصل جدیدی را در تولید هوشمند آغاز می‌کند و رقابت‌پذیری برند EXEED را افزایش می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد