موضوعات داغ

برادر بزرگتر فیدلیتی در راه بازار، کراس اوور هیبریدی جتور شانگهای L9 معرفی شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

برند جتور متعلق به چری در سال ۲۰۱۸ با هدف‌گیری مشتریان جوان تاسیس شد. در حال حاضر خودروهای جتور در بازار روسیه حضور دارند. اولین محصول این شرکت کراس‌اوور پنج‌نفره X90 پلاس بود که نسخه هفت‌نفره آن نیز چند روز پیش عرضه شد. خط تولید این برند در روسیه شامل شاسی بلند جتور داشینگ هم می‌شود و تا پایان ماه سپتامبر شاسی بلند X70 پلاس به آن اضافه خواهد شد.

این شرکت همچنان به توسعه مدل‌های جدید ادامه می‌دهد که یکی از آن‌ها جتور شانگهای L9 خواهد بود. تصاویر این کراس‌اوور جدید چینی در پایگاه داده وزارت صنعت این کشور منتشر شده است. با توجه به تصاویر، این مدل دارای چراغ‌های روز باریکی است که به شکل یک نوار نوری در زیر لبه کاپوت قرار گرفته‌اند. در زیر آن‌ها یک جلوپنجره بزرگ با الگویی دارای عناصر مثلثی قرار دارد. در طرفین می‌توان چراغ‌های اصلی را مشاهده کرد و یک ورودی هوای نسبتا کوچک در بخش پایینی سپر جلو ادغام شده است.

جتور شانگهای L9

نسخه پایه این کراس‌اوور جدید به چرخ‌های ۱۹ اینچی و نسخه قوی‌تر به چرخ‌های ۲۰ اینچی مجهز شده است. احتمالا این مدل دارای کابین دو و سه‌ردیفه باشد، بنابراین برای پنج، شش یا هفت سرنشین طراحی شده است.

این مدل جدید براساس کراس‌اوور X90 پلاس ساخته شده است: آن‌ها دارای فاصله محوری (۲۸۵۰ میلیمتر) و همچنین عرض (۱۹۲۵ میلیمتر) مشابه هستند. در عین حال، طول و ارتفاع جتور شانگهای L9 حدود ۴ میلیمتر بیشتر شده و به ترتیب به ۴۸۶۲ میلیمتر و ۱۷۸۴ میلیمتر رسیده است.

جتور شانگهای L9 به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با توان ۱۵۶ اسب بخار در کنار یک موتور برقی ۱۴۳ اسب بخار مجهز است. اطلاعات مربوط به خروجی کلی پیشرانه و همچنین ظرفیت باتری لیتیوم یونی در آینده مشخص خواهد شد. حداکثر سرعت این کراس‌اوور به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد