موضوعات داغ

نسخه‌های شهری شاسی بلند تانک ۳۰۰ وارد بازار روسیه شدند

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

برند چینی تانک متعلق به گروه گریت وال موتورز در پاییز ۲۰۲۲ با شاسی بلند تانک ۳۰۰ وارد بازار روسیه شد. حالا نمایندگی محلی برند چینی گزارش داده که خط تولید این مدل با عرضه چند نسخه شهری گسترش یافته است.

تانک ۳۰۰ اکنون در روسیه در نسخه‌های سیتی ادونچر و سیتی پرمیوم عرضه می‌شود که هر دو دارای سیستم تمام چرخ محرک هوشمند مشابه تانک ۵۰۰ هستند. این سیستم از سنسورهایی برای تحلیل سطح جاده و وضعیت خودرو استفاده می‌کند: بسته به شرایط، گشتاور به صورت خودکار بین محورهای جلو و عقب توزیع می‌شود. در صورت حرکت یکنواخت در یک خط مستقیم، ۹۷ درصد از کشش روی چرخ‌های عقب می‌افتد و در زمان شتاب‌گیری شدید، هنگام لغزش و هنگام رانندگی روی یک سطح لغزنده، گشتاور می‌تواند به نسبت ۴۶:۵۴ توزیع شود.

نسخه‌های معمولی ادونچر و پریمیوم که در حال حاضر در روسیه به فروش می‌رسند، به سیستم چهار چرخ محرک نیمه‌وقت مجهز هستند: در این سیستم گشتاور با استفاده از یک جعبه انتقال که به صورت دستی توسط راننده کنترل می‌شود بین چرخ‌ها توزیع می‌شود.

تانک ۳۰۰

تمام نسخه‌های تانک ۳۰۰ که در بازار روسیه عرضه می‌شوند، از جمله مدل‌های جدید، دارای موتور چهار سیلندر خطی توربو بنزینی هستند که توان ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور با یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک کار می‌کند.

کنسول مرکزی نسخه‌های سیتی ادونچر و سیتی پریمیوم با بقیه نسخه‌ها متفاوت است: کنترل قفل دیفرانسیل‌های جلو و عقب در اینجا قرار دارد و دکمه کنترل گرمکن و تهویه صندلی‌ها به راننده و سرنشین جلو نزدیکتر شده است. لیست حالت‌های رانندگی موجود شامل اکو، ماد، سند، اسپرت، اسنو و استاندارد می‌باشد.

این نسخه‌ها همچنین دارای امکانات جدیدی از جمله شارژر بی‌سیم، باز و بسته کردن هر چهار پنجره با یک لمس و تیره شدن خودکار آینه عقب هستند. نسخه سیتی پریمیوم از سیستم پایش نقاط کور هم بهره می‌برد.

نسخه‌های جدید تانک ۳۰۰ از ۱۵ سپتامبر وارد نمایندگی‌های روسی شده‌اند. قیمت نسخه سیتی ادونچر از ۴۲۴۹۰۰۰ روبل و قیمت نسخه سیتی پرمیوم از ۴۶۹۹۰۰۰ روبل شروع می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد