موضوعات داغ

قیمت آبارت 500e در بازار استرالیا اعلام شد، نسخه اسپرت تر فیات 500

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

آبارت 500e تمام برقی اواخر امسال با دو نسخه اسکورپیونیسیما و توریزمو در بازار استرالیا عرضه خواهد شد. این خودرو نسخه اسپرت فیات 500 الکتریکی است.

آبارت ابتدا نسخه پرچمدار اسکورپیونیسیما را به فروش خواهد رساند. قیمت آن در بازار استرالیا ۳۸۸۹۰ دلار اعلام شده و تنها ۲۱۹ نمونه از آن عرضه خواهد شد. مشتریان می‌توانند این مدل را در رنگ‌های سبز اسیدی یا آبی سمی سفارش دهند.

نسخه توریزمو با قیمت ۳۷۸۶۱ دلار در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و در رنگ‌های سفید پادزهر، مشکی ونوم، قرمز آدرنالین، سبز اسیدی و آبی سمی در دسترس خواهد بود.

هر دو مدل از پیشرانه یکسانی بهره می‌برند. این پیشرانه از یک پک باتری ۴۲ کیلووات ساعتی تشکیل شده که یک موتور برقی با توان ۱۱۳.۷ کیلووات (۱۵۱ اسب بخار) و گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر را به حرکت در‌می آورد. این مشخصات فنی تقریبا با نسخه‌های درون‌سوز نسل قبلی آبارت ۵۰۰ برابری می‌کند و برای ثبت زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۷ ثانیه کافی است. این هاچ‌بک برقی از شارژ سریع DC تا ۸۵ کیلووات پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان در کمتر از ۳۵ دقیقه باتری آن را از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ کرد. برد حرکتی این مدل ۲۵۲ کیلومتر اعلام شده است.

آبارت 500e

یکی از ویژگی‌های جالب آبارت 500e ژنراتور صدای آبارت است که به صورت استاندارد در تمام مدل‌ها وجود دارد و هدف آن تقلید صدای اگزوز مدل آبارت رکورد مونزا است که در نسخه‌های درون‌سوز این مدل نصب شده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد