موضوعات داغ

تویوتا پرادو در کارخانه چنگدو چین تولید خواهد شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

ماه گذشته، فورد برانکو یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای دنیا برای کسب مجوز فروش در چین اقدام کرد. این یکی از آخرین مراحل پیش از آغاز تولید این مدل محبوب در چین است. هفته گذشته، مشخص شد که یکی دیگر از اسطوره‌های خودروسازی یعنی تویوتا پرادو به آن خواهد پیوست.

براساس تیزری که در رسانه‌های چینی منتشر شده، سرمایه‌گذاری مشترک تویوتا با فاو این شاسی بلند را سال آینده در کارخانه چنگدو تولید خواهد کرد.

ممکن است نسخه چینی طراحی قدیمی با چراغ‌های جلوی گرد داشته باشد. البته با توجه به تصاویر این احتمال وجود دارد که پرادو چینی در دو نسخه با چراغ‌های جلو مربعی و گرد عرضه شود. ابعاد این شاسی بلند همچنان ۱.۸۶/۱.۹۸/۴.۹۲ متر و فاصله محوری آن ۲.۸۵ متر است.

تویوتا پرادو

این مدل از امکاناتی مثل منبع تغذیه خارجی، شارژر بی‌سیم، کلید دیجیتال، صندلی‌های مجهز به گرمکن و تهویه، فرمان مجهز به گرمکن و سیستم بلندگوی JBL با ۱۴ تقویت‌کننده بهره می‌برد.

پیشرانه آن از یک سیستم هیبریدی شامل یک موتور ۲.۴ لیتری توربو و یک موتور برقی با توان ۲۴۳ کیلووات (۳۳۰ اسب بخار) و گشتاور ۶۳۰ نیوتن متر و جعبه‌دنده ۸ سرعته دستی تشکیل شده است.

از امکانات آفرود پرادو می‌توان به دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود تورسن، دیفرانسیل مرکزی قفل‌شونده، دیفرانسیل عقب مکانیکی با کنترل الکترونیکی و حالت خزیدن اشاره کرد. زاویه حمله این مدل ۳۱ درجه، زاویه فرار آن ۲۲ درجه و ارتفاع کف آن از زمین ۲۲ سانتیمتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد