موضوعات داغ

نمایش عمومی آریزو 6 جی تی در نمایندگی‌های مدیران خودرو + عکس

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول

اینطور به نظر می‌رسد که مدیران خودرو قصد دارد تا فونیکس آریزو 6 جی تی را بدون رونمایی رسمی توسط این شرکت و تنها در نمایندگی‌های منتخب خود رونمایی و به نمایش عموم قرار دهد. در هفته گذشته عکس‌هایی به دست خودروبانک رسیده که نشان می‌دهد این خودرو در چندین نمایندگی از شهرستان‌ها به نمایش عموم گذاشته شده و اطلاعات فنی آن نیز ارایه شده است. البته لازم به ذکر است که بزودی تست درایو این خودرو در پیست آزادی تهران توسط خبرنگاران حوزه خودرو انجام خواهد شد و در خودروبانک بررسی اولیه این خودرو را می‌توانید مطالعه کنید.

آریزو 6 جی تی

آنطورکه در لیست آپشن‌ها و مشخصات آریزو 6 جی تی آمده، این خودروی سدان به موتور مشابه تیگو 8 پرو مجهز است و همان موتور 1.6 لیتری توربوشارژ 197 اسب بخاری روی آن نصب شده و گیربکس نصب شده روی آریزو 6 جی تی از نوع 7 سرعته خودکار دوکلاچه تر است که نوید شتاب مناسبی را برای این سدان جدید چینی می‌دهد.

آریزو 6 GT

آریزو 6 جی تی به امکاناتی نظیر سیستم کامل ADAS و یا کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای باران و نور، صفحه نمایش 10 اینچی لمسی، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و یا سانروف مجهز است اما فعلاً خبری از قیمت و زمان عرضه آن در بازار نیست و مشخص نیست این فونیکس جدید چه زمانی راهی بازار ایران خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/8
چینی گران قیمت غیر قابل دسترس
1402/7/9
قسمت جلوی خودرو خیلی به محصولات لکسوس شباهت داره