موضوعات داغ

محصولات جدید آرین دیزل در راه بازار، کشنده X6000 و X5000 PRO شاکمن بهار 1403 رونمایی می شوند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین دیزل یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری کشور به‌شمار می‌رود. این شرکت در دو سال اخیر محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است.

اخیرا آرین دیزل برنامه‌های جدیدی برای عرضه محصولات کشنده شاکمن اعلام کرده است. کشنده شاکمن اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران توسط یک شرکت نوپا معرفی شد، اما آرین دیزل موفق شد اولین کشنده شاکمن را وارد بازار کند و تولید آن را در کشور آغاز نماید.

همکاری آرین دیزل و شاکمن از سال 1401 با راه‌اندازی خط تولید مدل X5000 شروع شد. این همکاری در سال جدید وارد مرحله جدیدی شده است.

آرین دیزل در اواخر تابستان امسال دو کامیون جدید شاکمن را رونمایی کرد. این شرکت برنامه‌های متعددی برای معرفی محصولات جدید در آینده نزدیک دارد.

آرین دیزل برای نیمه دوم سال جاری، برنامه رونمایی دو محصول جدید کامیونت جک و کامیون باری تک محور شاکمن را در دستور کار دارد.

همچنین این شرکت برنامه‌های مهمی را برای بهار 1403 اعلام کرده است. قرار است دو مدل جدید کشنده X6000 و X5000 PRO شاکمن در بهار آینده رونمایی شوند و تا پایان همان سال وارد بازار شوند.

با تنوع محصولات کامیونت جک، کشنده شاکمن و سایر کامیون‌ها، آرین دیزل اکنون یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های خودروهای کار و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین کشور را در اختیار دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد