موضوعات داغ

چانگان کیوآن A07 معرفی شد، علاقه شدید خودروسازان چینی به لیفت‌ بک ها

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای چانگان بخش قابل توجهی از اتومبیل‌های وارداتی به ایران طی دوره جدید را تشکیل می‌دهند،‌از این رو شناخت آن‌ها برای مشتریان ایرانی جذابیت دارد. این خودروساز چینی اخیرا به توسعه سدان‌های لیفت‌بک علاقه جدی پیدا کرده است. چانگان کیوآن A07 جدیدترین محصول این شرکت از زیرمجموعه کیوآن است که با قوای فنی برقی و هیبریدی عرضه می‌شود.

چانگان زیرمجموعه کیوآن را اخیرا راه‌اندازی کرده است. خودروهای این برند و زیرمجموعه دیگر این شرکت یعنی دیپال، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. چانگان کیوآن A07 نیز شباهت بسیاری به دیپال SL03 دارد و براساس پلتفرم مشابهی با آن توسعه یافته است. با این حال چانگان کیوآن A07 عریض‌تر و طویل‌تر از محصول دیپال است. با این حال ارتفاع و فاصله دو محور هر دو خودرو یکسان است. چانگان کیوآن A07 با دارا بودن فاصله محوری 2.9 متری و صندوق بار 473 لیتری، خودرویی راحت و جادار به حساب می‌آید. این خودرو به صورت استاندارد با رینگ‌های 18 اینچی به دست مشتری می‌رسد، البته می‌توانید رینگ‌های 19 اینچی را نیز به صورت سفارشی برای آن خریداری کنید.

چانگان کیوآن A07

نسخه هیبریدی چانگان کیوآن A07 به ترکیبی از موتور برقی و بنزینی مجهز است که به صورت پلاگین هیبریدی عمل می‌کنند. موتور بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی 95 اسب‌بخار قدرت دارد که وظیفه آن شارژ باتری‌های 28.4 کیلوواتی است. موتور برقی 210 اسب‌بخاری نیز نیروی اصلی پیشران را تامین می‌کند. با تکیه بر این باتری‌ها در حالت تمام برقی، می‌توانید 170 کیلومتر را مطابق چرخه WLTC پیمایش کنید. نسخه هیبریدی در قالب یک تیپ به بازار عرضه می‌شود که قیمت آن‌ها بین 155900 تا 175900 یوان متغیر است.

چانگان کیوآن A07 تمام برقی از موتور 258 اسب بخاری و باتری با ظرفیت 58.1 کیلووات ساعت استفاده می‌کند. برد این نسخه 515 کیلومتر است که البته این برد مطابق چرخه چینی CLTC محاسبه شده است. نسخه تمام برقی لیفت‌بک چانگان در قالب دو تیپ قابل خریداری است که به ترتیب 166900 و 176900 یوان قیمت دارند. این خودرو فعلا برای بازار چین در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد