موضوعات داغ

افزایش قیمت کارخانه‌ای وانت کارا بهمن موتور + جدول قیمت مهر ۱۴۰۲

عکس مطلب اول

وانت کارا یکی از پرطرفدارترین خودروهای باری موجود در بازار ایران است و به طور خاص، قیمت پایین یکی از مهم‌ترین مزایای آن به حساب می‌آید.

با این وجود، بهمن موتور در اطلاعیه اخیر، از نرخ جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین رونمایی کرده و قیمت این محصول پرطرفدار را به طور قابل‌توجهی افزایش داده است.

کارا تک کابین در گذشته با قیمت ۴۵۳ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان از درب کارخانه خارج می‌شد. ولی حالا قیمت تولیدی این خودرو به ۴۸۱ میلیون تومان می‌رسد.

نسخه دو کابین خودرو که قبلا ۴۷۷ میلیون تومان بود، حالا از مرز ۵۰۰ میلیونی رد شده و با قیمت جدید ۵۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

از آنجا که کارا در دسته خودروهای کاری و تجاری قرار می‌گیرد، شورای عالی رقابت دخالت و نظارت چندانی در قیمت‌گذاری این خودرو ندارد. کارای بهمن موتور یک‌بار در خردادماه به طور قابل‌ملاحظه تغییر قیمت داد و مجددا در شهریورماه، قیمت جدیدی برای آن اعلام شد.

کارا در هفته دوم مهرماه نیز گران شده و مشتریان بالقوه این محصول نگران افزایش قیمت‌های آتی هستند. مسلما تا پایان سال جاری، این خودروی باری حداقل با یک افزایش قیمت دیگر نیز مواجه خواهد بود.

قیمت جدید کارا مهرماه ۱۴۰۲ را در جدول زیر مشاهده می‌کند.

قیمت جدید کارا تک‌کابین و دوکابین مهرماه ۱۴۰۲

نام خودروقیمت فعلی (تومان)قیمت قبلی (تومان)اختلاف قیمت (تومان)
وانت کارا تک کابین۴۸۱.۰۰۰.۰۰۰ ۴۵۳.۴۸۴.۰۰۰۲۷.۵۰۰.۰۰۰
وانت کارا دو کابین۵۱۶.۰۰۰.۰۰۰۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰۳۹.۰۰۰.۰۰۰

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد