موضوعات داغ

سدان لوکس هونگچی H5 وارد شوروم BM Cars بهمن موتور شد + عکس و فیلم

عکس مطلب اول

سدان هونگچی H5 به تازگی وارد شوروم BM Cars شده است. این برند، به محصولات وارداتی بهمن موتور اختصاص داشته و نقش آن روی محصول دیگری به نام بستیون T77 نیز به چشم می‌خورد.

هونگچی به نوبه خود، سازنده خودروهای لوکس شرکت چینی فاو (Faw) است و مدل H5 یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات این برند به حساب می‌آید. هونگچی H5 با ظاهر مجلل و شیک خود، نظر هر بیننده‌ای را در شوروم BM Cars به خود جلب می‌کند.

این خودرو حدود ۵ متر طول داشته و تا حدودی با الهام از محصولات مرسدس بنز طراحی شده است. نمای مقابل شامل چراغ‌های کریستالی و همین‌طور یک جلوپنجره بزرگ با نوارهای عمودی کرومی می‌شود. سادگی نمای جانبی با استفاده از رینگ‌های چندپره، ستون‌ها و قاب کرومی پنجره‌ها، جذابیت بیشتری پیدا کرده است. ولی برخلاف نمای جلو، نمای عقب به سبب کاربرد چراغ سرتاسری با الگوی Y، شباهت زیادی با همتایان چینی دارد.

هونگچی H5 در شوروم بی‌ام کارز، به موتور ۲ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ مجهز است که ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مشخصات از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو وارد شده و باعث حرکت ماشین می‌شود. حدود ۷.۸ ثانیه طول می‌کشد تا این سدان بزرگ از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

از دیگر مشخصات هونگچی H5 می‌توان به حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت، پیروی از استاندارد یورو ۶، مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر، سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مولتی لینک جهت بهبود هندلینگ اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد