موضوعات داغ

روئلتو، اَبرخودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری لامبورگینی در نمایشگاه قطر + عکس و فیلم

عکس مطلب اول

نمایشگاه خودرو دوحه-قطر بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های خودرویی در جهان و همین‌طور بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی خودرو در خاورمیانه و شمال آفریقا به شمار می‌آید که به تازگی آغاز شده و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد. خودروهای متعددی در این نمایشگاه به نمایش درآمده‌اند، ولی برخی از آن‌ها همچون الماسی در میان سایرین می‌درخشند. لامبورگینی روئلتو یکی از خودروهای منحصربه‌فرد در نمایشگاه قطر است که علاوه بر چهره جذاب، مدرن و آینده‌نگرانه، قوای فنی ستودنی دارد.

فیلم معرفی روئلتو

روئلتو در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۳ به عنوان جانشین اونتادور رونمایی شد. این خودرو در نمای مقابل دارای چراغ‌های باریک Y شکل است که در زیر آن‌ها، ورودی هوای عریضی برای خنک‌سازی موتور به چشم می‌خورد. نمای عقب ماشین نیز به طور خاصی طراحی شده و شامل چراغ‌های Y شکل هماهنگ با نمای جلو می‌شود که در وسط آن‌ها خروجی‌های اگزوز جاسازی شده است. کمی پایین‌تر، دیفیوزر برجسته، محکم و اسپرت به عنوان آخرین قطعه پازل جذابیت روئلتو خودنمایی می‌کند.

محصول جدید لامبورگینی قوی محرکه خود را از یک موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر بنزینی از نوع تنفس طبیعی و سه موتور الکتریکی دریافت می‌کند. هر یک از موتورهای الکتریکی قادر به تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت است و در کنار موتور بنزینی، در مجموع ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌شود. این ماشین در مدت‌زمان ۲.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است. روئلتو در حال حاضر یکی از قدرتمندترین سوپرکار لامبورگینی به حساب می‌آید.

روئلتو، اَبرخودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری لامبورگینی در نمایشگاه قطر

داخل کابین سوپرکار ۶۰۰ هزار دلاری روئلتو، فضای چندان جاداری را در اختیار سرنشینان قرار نمی‌دهد. به هر حال قرار نیست با این خودروی گران‌قیمت به سفرهای جاده‌ای رفت و انتظار تجربه نشستن در یک سواری معمولی را داشت. عمده تجهیزات به‌کاررفته در خودروهای امروزی، از جمله فرمان دی-کات، نمایشگر عمودی اطلاعات سرگرمی و استارت دکمه‌ای درون کابین به چشم می‌خورند. با این وجود، روئلتو دارای یک حالت خاص رانندگی به نام City است که با کنترل قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری، امکان حرکت در جاده‌های شهری را پیدا می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد