موضوعات داغ

بررسی جیکو J7 محصول جدید آفرودی چری برای بازار ایران + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چری برند جائکو یا جیکو خود را به عنوان یک تولیدکننده واقعی SUV معرفی می‌کند که نیازهای کسانی را که "سلیقه بارزی برای اکتشاف در فضای باز دارند" برآورده می‌سازد. این تصویر ذهنی از یک تولیدکننده SUV بدون پیچیدگی ایجاد می‌کند که می‌تواند هر جایی برود، شاید مشابه لندرور دیفندر یا سوزوکی جیمنی. با این حال،جیکو J7 یک کراس اوور مونوکوک یا شاسی یکپارچه است.

ویدیو معرفی جیکو J7

با این حال، با بهره‌گیری از سیستم چهار چرخ محرک با حالت‌های رانندگی قابل انتخاب، خود را از دیگر SUVهای کوچک چینی متمایز می‌کند. البته نسخه جلومحرک نیز در دسترس است.

از نظر ظاهری، حداقل شبیه بخش SUV به نظر می‌رسد با طراحی مکعبی و ایستاده‌اش. مانند بسیاری از طرح‌های موجود، جائکو تصمیم گرفت از چراغ‌های ترکیبی استفاده کند؛ چراغ‌های روشنایی روز LED در بالا و چراغ‌های اصلی LED در وسط سپر قرار گرفته‌اند. دیده نمی‌شود اما گریل بزرگ همچنین چراغ‌های مه‌شکن LED جلو را در نزدیکی پایین پنهان کرده است. در سمت، جیکو J7 دارای دستگیره‌های در همسطح و سقف دورنگ شناور است. در عقب، چراغ‌های LED بخش انتهایی را به طور افقی پوشش می‌دهند.

از لحاظ ابعادی، جیکو j7 طول کلی 4451 میلی‌متر و فاصله دو محور 2650 میلی‌متر دارد که آن را از لحاظ اندازه در دسته جیلی کولری و چانگان CS35 پلاس قرار می‌دهد. این خودرو همچنین از پلتفرم T1X بهره می‌برد که همان پلتفرم به کار رفته در چری تیگو 7 از جمله تعلیق جلو مک فرسن و عقب مولتی لینک است.

نمای عقب جیکو J7

موتور این خودرو یک پیشرانه توربوشارژ ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر است که ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به یک جعبه‌دنده دوکلاچه 7 سرعته متصل شده است.

در مورد فضای داخلی، جیکو J7 با ظرفیت ۵ نفره دارای صفحه نمایشگر LCD معلق برای عقربه‌های آمپر و صفحه بزرگ ‎(۱۳.۲ یا ۱۴.۸ اینچ) برای سیستم سرگرمی است. اپل کارپلی و اندروید اتو را به طور پیش‌فرض دارد. همچنین دنده الکترونیکی دارد که فضای زیر کنسول را آزاد می‌کند.

فضای داخلی، جیکو J7

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/17
پهنای لاستیک هیچ تقارنی با ابعاد ماشین نداره خیلی تو ذوق می‌زنه