موضوعات داغ

حضور آمیکو در 2 نمایشگاه «خودروی تبریز» و «سنگ محلات» به صورت همزمان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) قرار است به طور همزمان در دو نمایشگاه مهم "سنگ محلات" و "خودروی تبریز" حضور پیدا کند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران (محلات-نیم‌ور) و بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته (تبریز) قرار است همزمان در تاریخ 18 تا 21 مهر ماه برگزار شوند. آمیکو به منظور توسعه بازار و ارتباط بیشتر با مشتریان، در هر دو نمایشگاه حضور خواهد یافت.

آمیکو در نظر دارد ضمن ارائه محصولات و مشاوره فنی، امکان تست و فروش خودروهای سنگین به صورت تحویل فوری را نیز برای بازدیدکنندگان فراهم کند. به همین منظور فضایی در کنار غرفه این شرکت در نمایشگاه محلات برای تست خودروهای سنگین تعبیه شده است.

ارائه خدمات ویژه پس از فروش برای خریدهای عمده و ارگانی از دیگر برنامه‌های آمیکو برای جذب مشتری در این دو رویداد است.

مدل‌های M2631 و 1929C آمیکو با کاربری میکسر، کمپرسی و باری از جمله محصولاتی هستند که علاوه بر به نمایش گذاشته شدن، امکان تست و تحویل فوری آن‌ها در نمایشگاه سنگ محلات-نیم‌ور برای فعالان حوزه صنعت و معدن فراهم شده است.

آمیکو در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه خودروی تبریز، غرفه شماره یک و در فضای باز نمایشگاه سنگ محلات-نیم‌ور، غرفه E8 را به خود اختصاص داده است. این شرکت از حضور همه بازدیدکنندگان در غرفه‌هایش استقبال می‌کند.

حضور همزمان آمیکو در این دو رویداد مهم، فرصت مناسبی برای معرفی محصولات و جذب مشتریان بیشتر از صنایع مختلف است. ارائه خدمات ویژه و امکان تست و اقدام به خرید، می‌تواند تجربه بازدید بهتری را برای علاقه‌مندان به خودروهای سنگین آمیکو فراهم کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد