موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور 20 خودروساز سواری و تجاری برگزار می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت نمایشگاهی رونق به عنوان برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی خودروی کشور، از برگزاری هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در آبان ماه امسال خبر داد.

بنابر اعلام آقای علیرضا عاجزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق، قرار است 20 شرکت خودروساز بزرگ سواری و تجاری داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی تأکید کرد که در این دوره از نمایشگاه، خودروسازانی که در چند دوره اخیر غایب بودند، حضور پررنگی خواهند داشت و انتظار می‌رود رویدادها و معرفی محصولات جدید متنوعی از سوی آنها برگزار شود.

این نمایشگاه که دومین رویداد خودرویی بزرگ سال جاری در استان اصفهان پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت است، نشان از ظرفیت بالا و جایگاه ویژه اصفهان در صنعت خودروی کشور دارد.

انتظار می‌رود خودروسازان بتوانند آخرین دستاوردها و محصولات نوآورانه خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. همچنین پیش‌بینی می‌شود استقبال گسترده‌ای از سوی علاقه‌مندان و خریداران بالقوه صورت گیرد.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از تاریخ 16 تا 19 آبان‌ماه سال جاری، از ساعت 11 تا 19 در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برپا خواهد شد و عموم مردم می‌توانند در این رویداد مهم صنعت خودرو حضور یابند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد