موضوعات داغ

رویکردهای کنفرانس هم‌اندیشی اکوسیستم مالک جهانی جیکو 2023: ساخت مشترک اکوسیستم سبز خارج از جاده

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اخیراً اعلامیه رسمی شرکت جیکو حاکی از برنامه‌ریزی این شرکت برای میزبانی "کنفرانس هم‌اندیشی جهانی مالکان جیکو 2023" در اواسط اکتبر است. این کنفرانس رسانه‌های خودرویی جهانی، صاحب‌نظران صنعت و مالکان را دعوت کرده تا درباره مسیر پایدار توسعه سبز جیکو و چشم‌انداز مشترک برای ایجاد یک اکوسیستم همکارانه بحث و گفتگو کنند. جیکو به عنوان یک برند نوپای خودروی شهری آفرود در پی موج رو به رشد "هوشمندسازی" و ظهور فرهنگ‌های متنوع آفرود شهری ساخته شده است. هدف این کنفرانس برجسته کردن شخصیت‌های متمایز در اکوسیستم مالکان جیکو می‌باشد.

پیشگام در ایجاد الگوی جدیدی از زندگی خارج از جاده

در این عصر دیجیتال که با افزایش بازبودگی و فردگرایی مشخص می‌شود، هر آنچه مربوط به خودرو باشد، پیشرفت و نوآوری پویایی را به نمایش می‌گذارد. مالکان در مرکز این نوآوری‌ها قرار دارند و نقشی اساسی در تکامل برند ایفا می‌کنند.

جیکو 7

بررسی سناریوهای گوناگون خودرویی

بخش اصلی این کنفرانس مالکان جیکو با عنوان "نمایشگاه و فروش محصولات اکوسیستم" که ریشه در مالکان دارد و به آن‌ها بازمی‌گردد، شاهد رونمایی از اولین خودروی اصلاح‌شده جیکو خواهد بود. همزمان با مجموعه‌ای از وسایل جانبی همچون منابع تولید برق خارجی، چادر، پهپاد و عینک واقعیت مجازی، جیکو در پی آن است تا با بهره‌گیری از بینش عمیق و خلاقیت خود، آرزوهای مالکان برای سبک زندگی نوینی در خارج از جاده را محقق سازد و همزمان کاربردهای گوناگونی را برای محصولات جیکو به صورت مشترک کشف نماید.

خودروها فراتر از وسایل نقلیه‌اند؛ آن‌ها حامل سبک‌زندگی آرمانی‌اند. از طریق برگزاری "کنفرانس هم‌اندیشی جهانی مالکان جیکو"، این شرکت در پی آن است تا از انرژی مالکان بهره بگیرد و به طور مشترک الگویی نو در زندگی سبز خارج از جاده بیافریند. انتظار می‌رود مالکان و رسانه‌های جهانی در نمایشگاه محصولات اکوسیستم جیکو حضور یابند تا تبادل ایده و الهام‌بخشی شکل گیرد.

نگاهی به توانمندی‌های محصول هوشمند خارج از جاده جیکو

نگاهی به توانمندی‌های محصول هوشمند خارج از جاده جیکو

اگر "نمایشگاه و فروش محصولات اکوسیستم" به مثابه ویترینی برای نشان دادن فلسفه مالک‌محور جیکو باشد، بخش "روز فناوری" در کنفرانس جهانی مالکان فرصتی است تا جیکو توانمندی‌های فنی خود را به نمایش بگذارد.

در میان امواج عظیم هوشمندسازی و اتصال‌پذیری خودروها، خودرویی که از لحاظ فنی ممتاز باشد و هوشمندتر باشد، بیشتر منطبق بر نیازهای مالکان است. جیکو با رویکرد آینده‌نگر خود، در صدر خودروهای شهری هوشمند آفرود قرار دارد که این موضوع در اولین محصول جهانی آن، جیکو 7، به وضوح مشهود است.

جیکو 7 حاصل ترکیب تخصص و مهارت تیم‌های طراحی رده بالای انگلستان و آلمان است و شعار «از کلاسیک، فراتر از کلاسیک» را به نمایش می‌گذارد. این خودرو دارای صفحه نمایش سقفی بسیار بزرگ ۱۴٫۸ اینچی، داشبورد کامل LCD ۱۰٫۲۵ اینچی و فرمان چندکاره تخت سه‌شاخه است که با هم فضایی هوشمند و جذاب را در کابین ایجاد کرده‌اند. همچنین ادغام تراشه پیشرفته اسنپدراگون کوالکام به معنای رابط کاربری روان‌تر است.

بخش "روز فناوری" کنفرانس مالکان، چهار فناوری کلیدی پشت جیکو 7 را معرفی می‌کند که نگاهی گذرا به هوشمندی پیشرفته و جهت‌گیری تحقیق و توسعه آینده برند جیکو می‌اندازد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد