موضوعات داغ

سدان جیلی امگرند در آسیای مرکزی عرضه شد: ضعیف‌تر اما ارزان‌تر از کیا سراتو

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

نسل چهارم سدان جیلی امگرند در سال ۲۰۲۱ در چین عرضه شد. این مدل در آمریکای لاتین و خاورمیانه به فروش می‌رسد. در پایان سال گذشته، امگرند در بلاروس عرضه شد و اکنون در حال ورود به بازار قزاقستان است.

امگرند فعلی روی پلتفرم BMA ساخته شده که شاسی بلند جیلی کول‌ری نیز بر پایه آن ساخته شده است. این سدان چهاردر از نظر ابعاد با کیا سراتو قابل مقایسه است: طول این کراس‌اوور چینی ۴۶۳۸ میلیمتر، عرض آن ۱۸۲۲ میلیمتر، ارتفاع آن ۱۴۶۰ میلیمتر و فاصله محوری آن ۲۶۵۰ میلیمتر است.

جیلی امگرند در قزاقستان با موتور بنزینی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۲ نیوتن متر عرضه می‌شود. این مدل با جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک قابل سفارش است.

این مدل در قزاقستان در چهار نسخه استاندارد، کامفرت، لاکچری و فلگ‌شیپ موجود است. تمام نسخه‌ها دارای چراغ‌‌های روز ال‌ای‌دی، آینه‌های جانبی برقی و مجهز به گرمکن، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و یک جفت کیسه هوا هستند.

جیلی امگرند

نسخه پایه همچنین دارای چرخ‌های ۱۵ اینچی، تودوزی پارچه‌ای، تهویه مطبوع و سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر ۸ اینچی است. نسخه کامفرت شامل سنسور نور، نازل‌های برف پاک‌کن مجهز به گرمکن، صندلی‌های جلوی دارای گرمکن، کنترل تهویه و سنسورهای پارک عقب می‌شود. نسخه لاکچری دارای چرخ‌های ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلوی ال‌ای‌دی، برف پاک‌کن دارای گرمکن، فرمان مجهز به گرمکن، کروز کنترل و دوربین دید عقب است. نسخه فلگ‌شیپ از چرخ‌های ۱۷ اینچی، سانروف، پنل ابزار دیجیتال، تودوزی چرمی، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، کیسه‌های هوای جانبی و کیسه‌های هوای پرده‌ای بهره می‌برد.

در قزاقستان، قیمت جیلی امگرند ۱۸۸۰۰۰۰ تا ۲۳۲۰۰۰۰ روبل و قیمت کیا سراتو ۲۳۲۰۰۰۰ تا ۲۹۴۷۰۰۰ روبل است. با این حال مدل کره‌ای با پیشرانه‌های بیشتری عرضه شده و از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/22
جیلی واقعا با کیفیت هست