موضوعات داغ

کنفرانس بین المللی 2023 JAECOO بزودی برگزار می شود، شگفتی بزرگ برند جیکو در راه است

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

از 15 تا 18 اکتبر، "کنفرانس بین المللی اکوسیستم کاربر 2023 JAECOO برای ایجاد مشترک" برنامه ریزی شده است که در شهر ووهو چین برگزار شود. JAECOO از کارشناسان معتبر، رسانه‌های خودرو، KOLهای صنعت و کاربران جهانی دعوت می‌کند تا به طور مشترک مسیر JAECOO در توسعه پایدار سبز و آینده اکوسیستم‌های مشترک را بررسی کنند.

این کنفرانس با رعایت اصول خلق الگویی جدید از زندگی سبز خارج از جاده با کاربران، مفاهیم نوآورانه اکوسیستم کاربر JAECOO و آخرین ادغام فرهنگ خارج از جاده و فناوری سبز را رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، J8 که اولین نمایش چشمگیری در قطر داشت، در طول کنفرانس با دور دیگری از ارزیابی های دقیق روبرو خواهد شد. حالا بیایید از سورپرایزهای موجود در فروشگاه رونمایی کنیم!

کنفرانس بین المللی 2023 JAECOO بزودی برگزار می شود

سورپرایز 1: معرفی اولین خودروی اصلاح شده در نمایشگاه و فروش محصولات اکو

در عصری که فناوری به طور مداوم پیشرفت می‌کند و تقاضاهای مصرف‌کننده متنوع می‌شود، رقابت‌های برندهای آینده حول تجربه کاربر می‌چرخد و لبه برش با رویکرد کاربر محور تعریف می‌شود.

یک "نمایشگاه و فروش محصولات سازگار با محیط زیست" برای این کنفرانس ایجاد مشترک اکوسیستم کاربر ترتیب داده شده است، جایی که JAECOO اولین وسیله نقلیه اصلاح شده خود را ارائه می دهد و گامی قابل توجه در اکوسیستم آفرود تصفیه شده JAECOO را نشان می دهد. با بینش دقیق و خلاقیت، JAECOO به دقت نیازهای واقعی کاربر را تشخیص داده است و مجموعه‌ای از لوازم جانبی ممتاز از جمله منابع تغذیه در فضای باز، چادرها، پهپادها و عینک‌های واقعیت مجازی را برای پاسخگویی به سناریوهای مختلف استفاده از وسایل نقلیه، بازگشایی پتانسیل‌های بی‌پایان زندگی خارج از جاده رونمایی خواهد کرد.

سورپرایز 2: روز فناوری قابلیت‌های سبز خارج از جاده را آزاد می‌کند.

در طول کنفرانس، JAECOO مجموعه ای از رویدادهای پیشگام "روز فناوری" را با محوریت پیشرفت فناوری سازماندهی خواهد کرد. هدف JAECOO با ترکیب "فناوری خارج از جاده + سبز" ایجاد یک حالت حمل و نقل تمام سناریو، بسیار کارآمد و عملکرد قوی برای کاربران است.

JAECOO ارتقاء فناوری هسته را آشکار خواهد کرد و تفسیری عمیق از پیشرفت‌های نسل سوم فناوری هیبریدی PHEV ارائه خواهد کرد. JAECOO که دائماً توسعه کم کربن را از طریق فناوری توانمند می‌کند، در تلاش است تا روش‌های کاربرد انرژی کارآمدتر و متنوع‌تری را کشف کند، که به کاربران اجازه می‌دهد تا از نزدیک قابلیت‌های عمیق سبز خارج از جاده JAECOO را تجربه کنند و اکوسیستم فناوری پیشرفته آن را درک کنند.

سورپرایز 3: J8 تحت آزمایش جهانی رسانه پس از اولین عرضه جهانی قرار گرفت

J8 پرچمدار JAECOO که به تازگی در "نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو" در دوحه قطر به نمایش درآمده است، رویدادهای تست سواری و رانندگی را در طول کنفرانس ایجاد اکوسیستم کاربر برگزار خواهد کرد. این یک فرصت طلایی برای رسانه های جهانی و کاربران نماینده است تا عمیقاً فناوری نوآورانه و جذابیت فوق العاده آن را تجربه کنند.

گزارش شده است که J8 به صورت استاندارد با موتور 2.0T عرضه می شود و مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند تمام سناریویی است که کاملاً خواسته های رانندگی در تمام جاده ها را برآورده می کند و آفرود را راحت تر می کند. این خودرو دارای صفحه نمایش خمیده هوشمند 24.6 اینچی، نورپردازی ملودیک محیطی به سبک آبشاری با 256 رنگ، و صندلی‌های چرمی NAPPA است که تفسیری چند بعدی از سبک تصفیه‌شده خارج از جاده را ارائه می‌دهد. انتظار می رود J8 که قطر را برقی کرد، یک بار دیگر "دوستداران خودرو" جهانی را شگفت زده کند.

به عنوان یک پیشرو در مدار هوشمند خارج از جاده، JAECOO به یک هسته استراتژیک کاربر محور پایبند است و آگاه است که نام تجاری تنها از طریق بهبود مستمر اکوسیستم کاربر، سرزندگی بیشتری خواهد داشت. شمارش معکوس برای کنفرانس بین‌المللی اکوسیستم کاربر JAECOO 2023 آغاز شده است - به ما بپیوندید تا شاهد شگفتی‌های بیشتری باشید!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد