موضوعات داغ

جدیدترین تصاویر خودروهای ماموت خودرو، خودروهای جتا در راه بازار + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ماموت خودرو پس معرفی محصولات خانواده برند جتا برای بازار ایران، حالا در حال گذراندن مراحل قانونی و کسب استانداردهای لازم جهت عرضه نهایی این محصولات در بازار کشورمان است.

بتازگی تصاویر اختصاصی از محصولات جتا در شهرک آزمایش تهران به دست ما رسیده است که خودروهای این برند را در حال گذراندن تست و بررسی نشان می‌دهد.

خودروسازی ماموت برنامه دارد سه مدل از خودروهای برند جدید جتا را که محصول مشترک شرکت های فولکس واگن آلمان و FAW چین است، وارد بازار ایران کند.

جتا در سال 2019 با همکاری فولکس واگن و FAW تاسیس شد و در حال حاضر 3 مدل در خط تولید دارد:

جتا VS7 در شهرک آزمایش تهران

جتا VS7

جتا VS7 یک خودروی کراس اوور خانوادگی است که از پلتفرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه تیگوان Allspace) استفاده می کند. طراحی داخلی این خودرو همانند سایر محصولات فولکس واگن خوب و باکیفیت است. موتور آن نیز 1.4 لیتر توربوشارژ فولکس واگن با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر است که به همراه گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین عرضه می شود.

جتا VS5

جتا VS5

جتا VS5 نسخه کوچکتر VS7 است و از پلتفرم MQB A1 فولکس واگن (مشابه T-Roc) بهره می برد. این خودرو از لحاظ فنی مشابه VS7 است، ولی فاصله محوری و طول کمتری دارد.

جتا VA3 در شهرک آزمایش

جتا VA3

جتا VA3 تنها سدان این مجموعه است که بر پایه پلتفرم A05+ از سری PQ25 فولکس واگن ساخته شده‌است. این مدل به عنوان یک سدان اقتصادی و کم‌مصرف شناخته می‌شود و مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی فولکس واگن با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتن متر و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین است.

انتظار می‌رود ورود این سه محصول باکیفیت به بازار ایران بتواند گزینه‌های جدیدی را در اختیار خریداران قرار دهد و رقابت را در بازار خودرو تشدید کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/24
چقدر زشت