موضوعات داغ

حضور نمایندگی مدیران خودرو 777 در سومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات خودرو + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات خودرو و تجهیزات تزئینی از روز سه‌شنبه ۲۳ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایندگی مدیران خودرو 777 نیز با حضور در این نمایشگاه، آماده ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نمایندگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- داشتن 4 شعبه فعال در تهران و کرج

- بهره‌مندی از اداره تحویل اختصاصی

- تنها مرکز خدمات پس از فروش VIP برند فونیکس در کشور

- امکان ثبت‌نام قطعی و غیرحضوری انواع محصولات MVM و FOWNIX از سراسر ایران

مشتریان محترم می‌توانند به منظور رزرو و ثبت‌نام محصولات، به شعب نمایندگی مراجعه یا به صورت تماس تلفنی و یا از طریق سایت اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایند.

مدیران خودرو 777 به منظور ارتقای رفاه حال مشتریان، خدمات پس از فروش اختصاصی از جمله سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات تخصصی و تأمین قطعات را در اختیار دارندگان خودروها و محصولات خود قرار داده است.

تعهد، ارائه خدمات متمایز و همراهی با مشتریان همواره افتخار این نمایندگی بوده است. تیم فروش مجرب و آموزش‌دیده می‌تواند مشتریان را برای شروع یک همکاری چندساله اطمینان‌بخش، راهنمایی نماید.

نمایندگی مدیران خودرو 777 در سومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات خودرو

مشتریان محترم می‌توانند در هر زمان به صورت تلفنی یا حضوری از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوند تا بهترین تصمیم را برای خرید خودروی مورد نظرشان بگیرند.

کارشناسان نمایندگی 777 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان هستند:

شعبه سعادت‌آباد تهران: 02188500766

شعبه ارگ تهران: 02188500444

شعبه عظیمیه کرج: 02634057000

شعبه مهرشهر کرج: 02634058000

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، تقویت، تجهیز و تزئین خودرو از تاریخ 23 تا 26 مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در خیابان سئول برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این رویداد از ساعت 8 صبح تا 15 عصر، از نزدیک با جدیدترین دستاوردها، خدمات و تحولات صنعت خودرو آشنا شوند و همچنین با مراجعه به غرفه نمایندگی مدیران خودرو 777 از آخرین شرایط خرید خودروهای این شرکت مطلع شوند و با محصولات شرکت مدیران خودرو از نزدیک آشنا شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد