موضوعات داغ

فونیکس FX برقی وارد بازار چین شد، رونمایی از کراس اوور تمام برقی چری E5 + عکس

عکس مطلب اول

شاسی‌بلند جمع‌وجور و تمام برقی چری E5 به تازگی در بازار محلی معرفی شده است. البته E5 در گذشته نام یکی از مدل‌های بنزینی چری بود.

از لحاظ مشخصات ظاهری، E5 شباهت بسیاری به اومودا ۵ (فونیکس FX مدیران خودرو) دارد، با این تفاوت که شاسی‌بلند جدید دارای جلوپنجره بسته است. مطابق با طراحی امروزی، چراغ‌های اصلی کمی بالاتر از سپر تعبیه شده‌اند و دیلایت‌ها در زیر درب موتور قرار دارند. جانب خودرو نیز درست شبیه به اومودا۵ طراحی شده و شامل قاب پنجره‌ها و ستون‌های کاملا مشکی می‌شود که یک جلوه شناور را برای سقف رنگی پدید آورده است. نمای عقب E5 به شیوه‌ای اسپرت و امروزی طراحی شده، و المان‌هایی همچون اسپویلر، آنتن باله کوسه‌ای و چراغ‌های مجزا Yشکل با الگوی شانه‌ای در آن خودنمایی می‌کنند. برخلاف اومودا۵، خروجی اگزوز در پایین سپر دیده نمی‌شود.

نمای عقب چری E5 تمام برقی

شاسی‌بلند چری E5 دارای ۴۴۲۴ میلی‌متر طول، ۱۸۳۰ میلی‌متر عرض و ۱۵۸۸ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲۶۳۰ میلی‌متر می‌رسد. بنابراین فضای داخل کابین به حد کافی جادار هست که سرنشینان در آن احساس راحتی کنند.

کابین E5 نیز تاحدی شبیه به اومودا۵ ساخته شده است، با این تفاوت که دارای تریم چوبی بوده و کنسول مرکزی آن از نو طراحی شده است. نمایشگر عریض دوگانه به عنوان یک ویژگی مشترک بین خودروهای جدید چری، در E5 دیده می‌شود.

در نهایت باید گفت شاسی‌بلند ای۵ چری به یک موتور برقی است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۱۵۰ کیلووات (معادل ۲۰۱ اسب بخار) و ۳۵۰ نیوتن متر می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد