موضوعات داغ

اولین تویوتا لندکروزر برقی به نمایش درآمد، انرژی پاک برای حضرت!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا لندکروزر یکی از خودروهای محبوب در بازار جهان است و به عنوان اسطوره آفرود در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. تویوتا به تازگی یک مدل مفهومی از لندکروزر را با پیشرانه الکتریکی رونمایی کرده است که آینده احتمالی این خودرو را به تصویر می‌کشد. نسل جدید تویوتا لندکروزر با از دست دادن پیشرانه 8 سیلندر سنتی خود، یک تغییر جدی را تجربه کرده بود. انتظار داریم تا عرضه لندکروزر با پیشرانه هیبریدی یا الکتریکی دومین تغییر بزرگ این خودرو در آینده باشد.

نسخه الکتریکی تویوتا لندکروزر در قالب تصاویر یک مدل مفهومی برای بازار ایالات متحده به نمایش درآمد. این خودرو لندکروزر Se نام گرفته است. این خودرو تجربه رانندگی با گشتاور بالای یک موتور الکتریکی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. البته همانند گذشته، چینش سه ردیفه صندلی‌های این خودرو حفظ شده است.

تویوتا لندکروزر SE علاوه برای بهره‌مندی از موتور الکتریکی، یک تغییر بزرگ و سنت‌شکن دیگر را نیز تجربه کرده است. تویوتا لندکروزر برقی براساس شاسی یکپارچه یا مونوکوک توسعه می‌یابد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شهرت لندکروزر به دلیل شاسی مستقل آن بوده است. تویوتا ادعا می‌کند که استفاده از شاسی یکپارچه یا مونوکوک،‌ باعث می‌شود تا قابلیت بیراهه نوردی این خودرو نسبت به گذشته بهبود یابد.

تویوتا لندکروزر برقی

ابعاد و اندازه تویوتا لندکروزر SE برابر با 202.0 اینچ (5.13 متر) طول، 78.0 اینچ (1.98 متر) عرض، و 67.0 اینچ (1.7 متر) ارتفاع است. این ابعاد با نسل فعلی تویوتا گرند هایلندر برابری می‌کند. این خودرو نیز یک آفرودر خوب به حساب می‌آید، با این حال گزینه‌های بهتری نیز در بازار حضور دارند.

تویوتا لندکروزر برقی در حال حاضر یک ایده مفهومی است که ظاهری عالی دارد. با این حال برای موفقیت این ایده،‌ بایستی تویوتا قیمت مناسبی را نیز برای محصول خود در نظر بگیرد. به نظر می‌رسد این خودرو عضلانی و خوش تیپ است و مطمئنا یک وسیله نقلیه محبوب در آینده بازار خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد