موضوعات داغ

تیگارد X35 مدل F-Sport ، رندر دیجیتالی اختصاصی خودروبانک + عکس

عکس مطلب اول

تیگارد X35 محصول شرکت سانیار موتور پارسیان یکی از محصولات جدید بازار ایران در بخش کراس اوورهای کامپکت است و حالا در خودروبانک به سراغ این خودرو رفته تا جذابیت‌های پنهان در این کراس اوور را استخراج کرده و با تغییرات اصولی چهره جدیدی را در این خودرو شاهد باشیم.

تیگارد X35 مدل F-Sport به عنوان یک رندر دیجیتالی توسط متخصصان خودروبانک و با تغییرات ظاهری جذاب و همچنین تغییرات پیشنهادی در بخش پیشرانه ارائه شده است.

تغییرات ظاهری تیگارد X35 F-Sport

در نمای جلویی اولین بخشی که جلب توجه می‌کند جلوپنجره جدید و البته خشن این خودرو است که با یک قاب خاکستری مات دربرگرفته شده و به دندان های سربالای یک کروکودیل شبیه است. تریم بخش جلویی خودرو از حالت براق خارج شده و به حالت خاکستری مات درآمده است. دیفیوز جلو نیز به روزرسانی شده و حالت اسپرت‌تری به خود گرفته است و همچنین حالت بیرون زدگی مایل به جلوی دارد. قاب اطراف دیلایت‌ها نیز با جزئیات جدید چهره پخته تر و جدیدی به دو طرف سپر داده است.

نکته دیگر بسیار مهم در نمای جلویی گرافیک جدید چراغ‌هاست که حالا تغییر کرده و نوک چراغ دیگر به شکل قبل نیست و تیزی نوک آن وارد جلو پنجره شده است.

سقف و ستون‌های تیگارد X35 F-Sport طبق سنت جدید خودروهای دو رنگ، به زرد تغییر رنگ داده اند که انصافا به خودرو می‌آید و حسی از حال و هوای ورزشی و مسابقه‌ای را به این خودرو آورده است. قاب آینه نیز می‌توانست دو رنگ باشد و این حال و هوای اسپرت را تکمیل کند اما خب طراح ما احتمالا صلاح ندیده است!

تغییر تایر خودرو به برند میشلن و اضافه شدن رینگ های جدید با فنیش مات سیاه رنگ حجت را در نمای جانبی تمام کرده و همچنین به کارایی بهتر این خودرو کمک می‌کند.

نمای عقب تیگارد X35 مدل F-Sport

در نمای عقب نیز شاهد تغییرات گسترده و اضافه شدن جزئیات جذابی به این خودرو هستیم که نمای عقب چابکتر به نمایش می‌گذارد. دیفیوزر عقب کاملا عوض شده و دوسمت آن دو خروجی اگزور جانمایی شده که البته فیک هستند! به دو سمت سپر چراغ‌های مه شکن عقب اضافه و چراغ مه شکن پایین حذف شده است. گرافیک چراغ عقب همان قبلی است اما حفره قرارگیری چراغ‌ها شفاف شده و نمای متضاد و جالبی را در عقب ایجاد کرده است.

مشخصات فنی تیگارد X35 F-Sport

نسخه معمولی این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است و حالا در نسخه F-Sport شاهد یک پیشرانه توانمندتر 2 لیتری توربوشارژر با توان 204 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور با کد B205RGA ساخت BAIC هستیم که توان بسیار بالایی برای یک کراس اوور کامپکت 1340 کیلوگرمی است و سیستم تعلیق خودرو و همین چنین ایمنی خودرو نیاز به تغییرات اساسی دارد.

یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه تر جایگزین گیربکس CVT اقتصادی شده و شتاب حدود 6 ثانیه حاصل هماهنگی پیشرانه و گیربکس جدید خواهد بود.

در انتها باید تاکید کنیم که تغییرات گفته شده تنها یک رندر دیجیتالی و پیشنهادی برای محصول تیگارد X35 است که توسط کارشناسان خودروبانک ارائه شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/30
جالب بود
1402/8/3
اصلیش قشنگتر بودا