موضوعات داغ

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران آمد، محصول جدید راسا موتور در راه بازار کشور + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از مدت‌ها غیبت و این بار در مدل 2023، بار دیگر سوزوکی گرند ویتارای محبوب بازهم به ایران آمده است و تصویری از این محصول در به صورت اختصاصی به دست خودروبانک رسیده است که این خودرو پرطرفدار را در حال گذراندن مراحل تست و بررسی و همچنین مراحل قانونی برای ورود به بازار کشورمان نشان می‌دهد. براساس اطلاعات بدست آمده این محصول توسط شرکت راسا موتور وارد شده است و قرار است این‌بار با مجموعه ای جدید پا به خیابان‌های کشورمان بگذارد.

سوزوکی گرند ویتارا مدل 2023، یکی از جدیدترین و به روزترین محصولات شرکت سوزوکی ژاپن است که با ویژگی های منحصر به فرد خود، توانسته است توجهات زیادی را در بازار خودرو به خود جلب کند.

سوزوکی گرند ویتارا مدل 2023

این خودرو که در کلاس کراس اوور هیبریدی قرار می گیرد، از لحاظ طراحی ظاهری بسیار جذاب و مدرن طراحی شده است. در بخش جلویی آن چراغ های LED زیبایی به کار رفته و هواگیرها و دریچه های هوا مشبک زیبایی در طراحی آن لحاظ شده است. از ویژگی های بارز ظاهری این خودرو می توان به رینگ های 10 پره 19 اینچی، برآمدگی های طراحی شده در گلگیرها و همچنین ریل های سقفی اشاره کرد که باعث شده ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد.

نمای عقب سوزوکی گرند ویتارا مدل 2023

مشخصات فنی سوزوکی گرند ویتارا مدل 2023

اما مهمتر از همه، استفاده از سیستم پیشرانه هیبریدی پیشرفته تویوتا در این خودروست که سبب شده عملکرد بسیار خوبی از لحاظ مصرف سوخت و توان موتور داشته باشد. به همین دلیل است که ویتارا 2023 می تواند به عنوان یکی از بهترین خودروهای کراس اوور هیبریدی در کلاس خود مطرح باشد.

سوزوکی گرند ویتارا مدل 2023 با پیشرفته ترین سیستم های پیشرانه هیبریدی تویوتا وارد بازار شده است. این خودرو در کلاس کراس اوور قرار می گیرد و بازار هدف آن کشورهایی مانند هند، استرالیا و آفریقا هستند.

در بازارهای هدف ویتارا 2023 در دو مدل مایلد هیبرید و اسمارت هیبرید عرضه خواهد شد. مدل مایلد هیبرید دارای موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 101 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متر است.

اما مدل اسمارت هیبرید علاوه بر همان موتور 1.5 لیتری، یک موتور الکتریکی 49 کیلوواتی نیز دارد که با باتری های لیتیوم یون تغذیه می شود. توان ترکیبی این سیستم 115 اسب بخار است و مصرف سوخت ترکیبی آن 3.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این سیستم پیشرانه کاملا مشابه خودروهای تویوتا یاریس و یاریس کراس است.

فضای داخلی سوزوکی گرند ویتارا مدل 2023

هر دو مدل ویتارا با دنده مکانیکی 5 سرعته یا اتوماتیک 6 سرعته عرضه می شوند و سیستم چهار چرخ محرک و حالت های رانندگی اسپرت و برفی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است

انتظار می رود این خودرو در صورت ورود به ایران، مورد استقبال خوبی قرار بگیرد. البته هنوز در مورد قیمت آن در بازار ایران اطلاعاتی منتشر نشده است.

در مجموع می توان گفت سوزوکی گرند ویتارا 2023 با ترکیب ظاهر زیبا و عملکرد فوق العاده، یکی از بهترین انتخاب ها در بازار خودرو محسوب می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/8/2
جالبه-اسم شرکت ها رو توجه کنید/راسا موتور-غلام موتور-جعفر موتور
اونوقت قیمتش چنده؟؟؟احتمالا اندازه ی مهریه مادر راسا متوس!
عین آدم بذارید ملت با تعرفه معقول خودرو وارد کنن تا شاید آلودگی هوا و تلفات جاده ای کم شه،میرانخودرو و سایپا چه گلی زدن ک بقیه بخوان ب سر ملت بزنن