موضوعات داغ

دانگ فنگ شاین مکس به سامانه یکپارچه می آید، محصول وارداتی ایران خودرو در راه بازار + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ایران‌خودرو به منظور تکمیل سبد و تنوع‌بخشی به محصولات خود، اقدام به واردات خودروی سدان شاین‌مکس تولید شرکت دانگ‌فنگ چین نموده است و بر اساس اعلام این شرکت بزودی دانگ فنگ شاین مکس در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد.

این خودرو که در دو نوع بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد، یکی از محصولات موفق برند دانگ‌فنگ در بازارهای جهانی به شمار می‌رود.

دانگ فنگ شاین‌مکس ایران خودرو

مشخصات فنی دانگ فنگ شاین‌مکس ایران خودرو

شاین‌مکس یک سدان بزرگ خانوادگی است که با طول ۴۷۹۷ میلی‌متر، عرض ۱۸۷۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۷۵ میلی‌متر، بزرگترین سدان صفر کیلومتر حاضر در بازار ایران به شمار می‌رود. فاصلهٔ بین دو محور ۲۷۷۰ میلی‌متری این خودرو باعث شده فضای داخلی بسیار ارگونومیک و راحتی برای سرنشینان فراهم شود. وزن خالص آن در نسخه بنزینی ۱۴۸۶ کیلوگرم است که برای یک خودروی سدان بزرگ این ابعاد، وزن مناسبی محسوب می‌شود.

نسخهٔ بنزینی شاین‌مکس مجهز به موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر با قدرت ۱۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر است که نیروی تولیدی آن از طریق گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت این مدل در شرایط ایده‌آل حدود ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

نسخهٔ هیبریدی نیز دارای همان موتور بنزینی ۱.۵ لیتری و یک موتور الکتریکی است که توان کلی ۱۷۶ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. مصرف سوخت این نسخه ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که برای یک خودروی سدان با ابعاد بزرگ بسیار مطلوب است.

نمای عقب دانگ فنگ شاین‌مکس ایران خودرو

امکانات رفاهی دانگ فنگ شاین‌مکس ایران خودرو

این خودرو با بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های رفاهی و ایمنی، یکی از پیشروترین و لوکس‌ترین سدان‌های حاضر در بازار به‌شمار می‌رود.

شاین مکس مجهز به سیستم روشنایی و دید LED در جلو و عقب، چراغ‌های روز، سنسور نور، شیفتر الکترونیکی هوشمند، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترلی، نورپردازی داخل کابین، صندلی‌های برقی چندجهته با حافظه، چراغ‌های محیطی، سانروف شیشه‌ای بزرگ پانورامیک با سنسور باران و بسته‌شوندگی اتوماتیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سوئیچ هوشمند با قفل/بازکردن اتوماتیک درها، ترمزدستی الکتریکی، فرمان قابل‌تنظیم 4 جهته، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، کنسول میانی با کول‌باکس و گرم‌کن، آینه‌های برقی جمع‌شونده، پنجره‌های برقی، صندلی راننده الکتریکی چندجهته با ماساژور و تهویه، صندلی سرنشین جلو برقی چندجهته، سیستم ترمز ضدقفل ABS و توزیع الکترونیکی نیرو EBD، کنترل الکترونیکی پایداری ESC، دوربین دنده‌عقب با کیفیت بالا، کیسه‌های هوای پرده‌ای جانبی و مرکزی، سنسور دنده‌عقب، دوربین دید 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایر TPMS، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های کمکی هوشمند مانند ترمز اضطراری AEB با تشخیص عابر پیاده و خودرو، هشدار خروج از مسیر LDW و... است.

فضای داخلی شاین مکس هیبریدی

شاین مکس به‌لطف بهره‌مندی از سیستم کروز کنترل تطبیقی و سیستم‌های کمک رانندگی پیشرفته، قابلیت رانندگی نیمه‌خودران سطح 2 را دارا می‌باشد. با فعال‌سازی سیستم کروز کنترل تطبیقی، راننده می‌تواند کنترل پدال گاز و ترمز را به خودرو واگذار کند.

در مجموع، شاین مکس با داشتن جدیدترین سیستم‌های ایمنی، کمک راننده و امکانات رفاهی، انتخابی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به خودروهای لوکس و پیشرفته محسوب می‌شود.

شرکت ایران‌خودرو با تکیه بر تجربه موفق فروش محصولات دانگ‌فنگ و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، امیدوار است تا با عرضه شاین‌مکس از طریق سامانه یکپارچه فروش، رضایت مشتریان را جلب نماید.

فضای داخلی شاین مکس

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/8/1
تجربه‌ی موفق از واردات دانگ فنگ؟ منظورت اچ‌سی کراسه؟