موضوعات داغ

بزرگترین مزایده خودرویی کشور با 1367 خودرو آغاز شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز صبح با حضور مسئولان کشوری و استانی، بزرگ‌ترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با عرضه یک‌هزار و 367 دستگاه خودرو در استان کرمان آغاز شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سخنانی اظهار داشت که تاکنون 417 شهید مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان تقدیم شده است. این رقم نشان‌دهنده تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیار برای مبارزه با این پدیده شوم در استان کرمان است.

وی افزود که اقدامات بین‌بخشی واحدهای مرتبط در استان کرمان برای مقابله با قاچاق مواد مخدر مثال‌زدنی بوده و کشفیات بالا نشان از عملکرد مطلوب مجموعه‌های مسئول دارد. همکاری و هماهنگی میان نهادها و سازمان‌های متولی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان منجر به موفقیت‌های چشمگیری در این عرصه شده است.

ایشان تصریح کرد که تاکنون دو مزایده فروش خودرو در استان کرمان برگزار شده که یکی از آن‌ها بزرگ‌ترین مزایده خودرویی در تاریخ ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده است. برپایی این مزایده‌ها نشان‌دهنده تلاش مضاعف مقامات قضایی و انتظامی استان برای اعمال قانون در برابر قاچاقچیان و تبهکاران است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمان، ضمن قدردانی از همکاری‌های بین‌بخشی، به‌ویژه حمایت‌های شبانه‌روزی دادستانی کرمان، اعلام کرد که امروز بزرگ‌ترین مزایده خودرویی با عرضه یک‌هزار و 367 خودرو شامل 59 خودروی سنگین، 133 موتورسیکلت و سایر خودروهای سبک آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد که در این مزایده، خودروهای مازاد از سال‌های 1382 تا 1401 نیز تعیین تکلیف خواهند شد. بسیاری از این خودروها به دلیل ارتباط با پرونده‌های قضایی مدت‌ها در پارکینگ‌های انتظامی باقی‌مانده بودند. برگزاری این مزایده فرصت مغتنمی است تا ضمن تعیین تکلیف این خودروهای مازاد، درآمدی نیز برای خزانه‌داری کشور کسب شود.

شایان ذکر است که برگزاری مزایده‌های فروش اموال مازاد و مصادره‌شده نهادهای انتظامی و قضایی، فرصت مناسبی برای شفاف‌سازی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی است. از طرفی با فروش این اموال به مردم، عدالت اجتماعی نیز تا حدودی اجرا می‌شود و درآمد حاصل از آن می‌تواند در پروژه‌های عام‌المنفعه مصرف شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد