موضوعات داغ

تنها 2 روز تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی

عکس مطلب اول
شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی Mitsubishi ژاپن در ایران، که از اواخر تیر ماه طرح فروش ویژه تابستانه خود را با هدف تکریم مشتریان آغاز کرده بود اعلام کرد این کمپین تنها تا 31 مرداد ماه ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.
در این طرح فروش، کلیه محصولات این برند، با شرایط ویژه عرضه می‌شوند. علاقه‌مندان به این برند با کیفیت ژاپنی می‌توانند تا 31 مردادماه با خرید هر یک از محصولات Mitsubishi از شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی سفر به سنگاپور با یک همراه برخوردار شوند.
در طرح فروش ویژه تابستانه، شرایط فروش نقدی و اقساطی جهت هر 4 خودرو Outlander،ASX،Lancer وMirage ارائه شده که در فروش نقدی، مشتریان می‌توانند از تخفیف نقدی تا سقف 3درصد ارزش خودرو بهره‌مند شوند و در فروش اقساطی نیز از وام تا سقف 800 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 12، 15 و 24 ماهه استفاده کنند. کلیه محصولات مدل 2016 غیر از Mirage، نرخ بهره در تسهیلات 12 ماهه، جهت رفاه مشتریان، صفر در نظر گرفته شده که در مورد خودرو میراژ دوره بازپرداخت 15 ماهه بدون بهره ارائه شده و امکان ارائه اقساط به صورت 2 ماهه نیز وجود دارد. همچنین در خصوص خودروی Outlander 2015 دوره بازپرداخت وام به صورت 24 ماهه بدون بهره است.
زمان تحویل محصولات از 15 روز کاری تا 90 روز کاری است و کلیه خودروها از گارانتی 5 سال و یا 150هزار کیلومتر بهره می‌برند.
مشتریان این برند اصیل ژاپنی می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، به وب سایت این شرکت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/31
میتسوبیشی عالیه! فقط متاسفانه در سالهای اخیر یکم تو طراحی و توسعه بازار نسبت به سایر رقبای ژاپنیش عقب مونده و تنوع محصولاتش کم است... ولی همچنان کیفیت عالی! لنسر 9 ساله با همین شکل روی خط تولیده ولی هنوزم خوشگله و الان تازه تویوتا و هیوندا داره زبان طراحی محصولاتشون شبیه لنسر میشه! خداییش لنسر در سال 2007 که اومد خیلی از تویوتا کرولا زیباتر بود! اما حیف که 9 سال است که طراحیش به روز نشده!