موضوعات داغ

دور جدید فروش چانگان CS35 اتوماتیک با تخفیف ویژه + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی سایپا، پیش فروش چانگان CS35 اتوماتیک تولید داخل با قیمت قطعی و تخفیف ویژه را از روز شنبه مورخ 30/5/95 از ساعت 11 صبح آغاز کرده است و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا، نسبت به ثبت نام و خرید این کراس اوور اقدام کنند.
براساس جزییات اعلام شده، چانگان CS35 اتوماتیک با قیمت نهایی 64 میلیون تومانی و تخفیف ویژه 2 میلیون تومانی ثبت سفارش خواهد شد که موعد تحویل آن در آبان‌ماه 95 تعیین شده است. گفتنی است که مبلغ ودیعه یا همان پیش پرداخت هم برای این خودرو 35 میلیون تومان، سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف آن هم 18 درصد به صورت سالانه تعیین شده است. رنگ انتخابی هم برای مشتریان پیشنهادی خواهد بود که در زمان صدور دعوتنامه تعیین می‌گردد.
اگر کمی هم در رابطه با خودرو صحبت کنیم، می‌توان گفت که خودروی چانگان CS35 با طولی 4160 میلی متری، عرضی 1810 میلی متری، ارتفاعی 1670 میلی متری و فاصله بین دو محور 2560 میلی متری، به پیشرانه‌ای 4 سیلندر 16 سوپاپ 1598 سی‌سی مجهز شده که حداکثر قدرت تولیدی آن در دور موتور 6000 دور بر دقیقه به 123 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم در دور 4000 به 160 نیوتن متر می‌رسد. این پیشرانه در حال حاضر تنها با جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که حداکثر سرعتی 180 کیلومتری و شتابی صفر تا صد 15 ثانیه‌ای به همراه دارد.
این شاسی بلند 1290 کیلوگرمی همچنین موفق به کسب استانداردهای آلایندگی یورو 4 شده که به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، تنها 7.2 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

شرایط فروش چانگان CS35


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/31
با سلام.
من این ماشین یک سال داشتم و حدود 27 هزار کیلومتر رانندگی کردم
یک سری تجربه خودم رو در مورد این خودرو میگم امید وارم مفید واقع بشه
این خودرو در طول این مدت هیچ خرابی برای من نداشت بجز کولر این ماشین که با ریست ecu توسط خود شرکت بصورت گارانتی مشکلش رفع شد . این خودرو تو سرعت بالا کوچکترین لرزش و صدای اضافی نداره طوری که اصلا حس ماشین چینی نمیده و یک نقطه قوت این ماشین گیربکس آیسین ژاپن هست که لذت رانندگی رو دوچندان میکنه و تعویض دنده اصلا محسوس نیست و مصرف سوخت با کولر داخل شهر 108 و داخل جاده با شرایط ایده آل (شیب . وزن .باد لاستیک مناسب) به 106 میرسه و داخل دست اندازها نرمیه متعادلی داره.
حالا میرسم به معایب اول اینکه شاید حجم موتور پایین این ماشین نقطه ضعف بدونن که این ضعف باگیربکس خوب و وزن کم به تناسب میرسه که شاید تو شیب زیاد با سرنشین و همراه با کوار ضعف موتور حس بشه و گرنه داخل شهر اصلا حس موتور 1.6 لیتری رو بشما نمیده. ضعف بعدی نداشتن کنترل زیاد سر پیج بخاطر نداشتن سیستم پایداری کنترل هست که اگر به خودرو عادت نداشته باشین ممکنه دور میدون یا پیچ زیاد نتونین ماشین و خوب کنترل کنین. در اخر صدای موتور یه مقدار داخل کابین میاد که این داخل همه ماشینای چینی مشترکه.
آپشنهای این ماشین: رو کش صندلی چرم . فرمان برقی گیربکس اتومات آینه تاشونده برقی. کروز کنترل . سانروف دو حالته . 4 کیسه هوا سنسور دنده عقب که همه به خوبی عمل میکرد در مدل مونتاژ هیچ آپشنی کم نشده و دی لایت هم اضافه شده که تعجب برانگیزه که سایپاااا چیزی رو حذف نکرده ه (جز رنگ سفید صدفی روغنی شده) و خدماتش و تاجایی که من از کسایی که به نمایندگی مراجعه میکردن آمار میگرفتم راضی بودن . علت فروش ماشینمم خرید خونه بوده در کل میتونم بگم انتخابی میتونه باشه.
1395/5/31
چینی نخرید دوستان و سروران واقعا مزخرف هستند