موضوعات داغ

بایک X9 بهترین کشنده سال چین، محصول جدید گروه بهمن در راه بازار + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کشنده بایک X9 اخیرا به عنوان بهترین کشنده سال چین شناخته شده است. این کشنده بر اساس آخرین ارزیابی‌ها و مقایسه با رقبا، در شاخص‌های مهمی مانند مصرف بهینه سوخت، ایمنی، تجربه رانندگی و طراحی ظاهری، نمرات بسیار بالایی کسب کرده است.

صنعت خودروسازی تجاری در چین بسیار پیشرفته و رقابتی است. در سال 2022 تنها در چین بیش از 2 میلیون دستگاه خودروی تجاری تولید شده است که نشان از سطح بالای رقابت و توسعه یافتگی این صنعت در چین دارد. این کشور با توسعه صنایع سنگین و سبک و همچنین رشد اقتصادی قابل توجه، تجربه بسیار ارزشمندی در تولید انواع خودروهای تجاری از جمله کامیون و کشنده کسب کرده است. شرکت‌های خودروسازی چینی امروزه با برندها و تولیدکنندگان بزرگ دنیا همکاری و مشارکت دارند.

کشنده پرقدرت X9 یکی از محصولات برتر و کارآمد شرکت بایک چین است که توان رقابت با بهترین کشنده‌های اروپایی را دارد. این محصول از لحاظ فنی مجهز به موتور 13 لیتری با توان بالغ بر 560 اسب بخار و گشتاور عظیم 2600 نیوتن متر است. همچنین دارای گیربکس 12 دنده اتوماتیک محصول شرکت ZF آلمان و ریتاردر هیدرولیکی 5 مرحله می‌باشد.

کشنده X9 در بخش امنیت و ایمنی نیز نمرات و امتیازات بسیار بالایی کسب کرده است. این خودرو علاوه بر بهره‌مندی از قدرت و توان بالای موتور، مجهز به انواع امکانات رفاهی و سیستم‌های پیشرفته ایمنی از جمله کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز ضد قفل و ترمز اضطراری هوشمند، دوربین دید عقب، سیستم هشدار خروج از مسیر، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم تعلیق هوشمند و قابل تنظیم و دوربین 360 درجه می‌باشد.

شرکت بهمن دیزل به عنوان واردکننده انحصاری این محصول به ایران، قصد دارد با اضافه نمودن امکاناتی همچون یخچال، مایکروفر، اتاقک مجهز و سایر تجهیزات رفاهی، سطح رفاه و آسایش رانندگان حرفه‌ای کامیون و کشنده را به بالاترین حد ممکن برساند. کشنده X9 با دارا بودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی و رفاهی فراوان، می‌تواند یک نوآوری در صنعت حمل و نقل تجاری ایران محسوب شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/8/28
قیمتش چند