موضوعات داغ

لاماری ایما در ارزیابی کیفی ISQI به رتبه اول رسید

عکس مطلب اول

همان‌طور که می‌دانید، لاماری ایما یکی از ایمن‌ترین خودروهای چینی به حساب می‌آید. این خودرو که در حقیقت فورتینگ T5 EVOدانگ‌فنگ نام دارد، روی پلتفرم EMA سوار است و با امتیاز ۶۵.۵۳ و نمره ۹۳.۶۲ درصدی توانسته ۵ ستاره ایمنی را از مؤسسه NCAP چین دریافت کند.

شاسی‌بلند لاماری ایما در آبان ماه سال جاری نیز به موفقیت بزرگی دست یافته و در ارزیابی کیفی شرکت ISQI با کسب امتیاز ۱۸.۲ توانسته رتبه اول در بین خودروهای سواری میان رده را به خود اختصاص دهد.

موفقیت لاماری ایما در بازرسی ISQI را می‌توان حاصل همکاری منسجم تمامی واحدهای مجموعه از جمله تیم انتخاب محصول و همین‌طور تلاش‌های شبانه‌روزی بخش‌های مختلف هولدینگ لاماری، مخصوصا واحد ساخت و تولید و پشتیبانی آرین پارس موتور و هدایت مدیران ارشد مجموعه دانست.

بد نیست بدانید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال ۱۳۶۸ تأسیس شده است و در زمینه ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تدوین استانداردهای موردنیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و حسن ارائه خدمات فعالیت می‌کند.

لاماری ایما در ارزیابی کیفی ISQI به رتبه اول رسید

آزمون‌های سازمان ISQI شامل بررسی ایمنی و آلایندگی و مصرف سوخت خودرو می‌شود. لاماری ایما یکی از خوش‌ساخت‌ترین و محکم‌ترین بدنه‌های خودرویی را در بین سایر کراس اوورهای چینی داشته که اثر ضربه‌های خارجی را به حداقل می‌رساند. در تولید بدنه این خودرو، از فولاد مستحکم با نیروی تسلیم ۱۲۰۰ پاسکال استفاده شده که استاندارد فولاد به‌کاررفته در بدنه زیردریایی است! سیستم ESP این خودرو توسط شرکت بوس آلمان توسعه یافته و عملکرد دقیق و بی‌نقص از خود نشان می‌دهد.

ایمنی در بخش کابین نیز تحسین‌برانگیز است. صندلی‌ها بالاتر از حد متعارف نصب شده‌اند تا بدین‌وسیله، انرژی جنبشی در تمام نقاط بدنه توزیع شود. به همین خاطر در هنگام بروز تصادف، ستون‌ها مقاومت بیشتری از خود نشان داده و اثر ضربات خارجی به سرنشینان داخل کابین به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند.

پیشرانه این خودرو نیز با فناوری میتسوبیشی توسعه یافته است و بهره‌وری بالایی در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی دارد. مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما در هر صد کیلومتر در حالت ایدئال، ۶.۶ لیتر است. در رفت‌وآمدهای شهری نیز به ازای هر صد کیلومتر، کمتر از ۹ لیتر بنزین مصرف می‌شود. این خودرو در هر کیلومتر، تنها ۱۷۴ گرم CO2 به هوا منتشر می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/9/16
رینگ مشکی ریخت ماشینو به هم ریخته.