موضوعات داغ

کلوت آفرودی با چهره های جدید، تیونینگ دیجیتالی خودروبانک برای کلوت مکث موتور + عکس

عکس مطلب اول

پیکاپ کلوت یکی از خودروهایی است که بتازگی مورد توجه آفرودرهای ایرانی قرار گرفته و شرکت عرضه کننده نیز در تلاش است تا با تجهیز این پیکاپ شاسی مستقل برای شرایط آفرودی، این خودرو را به یک از گزینه‌های این دسته از مشتریان تبدیل کند.

ما در خودروبانک به سراغ این خودرو پیکاپ رفتیم تا چهره آن را به روزتر کرده و پیشنهادات خود را برای ایجاد یک نمای زیبای آفرودی برای کلوت مکث موتور ارائه کنیم و نتیجه کار را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم.

طرح اول تیون آفرودی کلوت

کلوت در 3 طعم آفرودی

باید اعتراف کنیم که چهره معمولی کلوت، خالی از هیجان و جذابیت در شان یک پیکاپ دو دیفرانسیل است و همین موضوع باعث عدم جلب توجه به این خودرو می‌شود. اما با دوز مناسبی از تغییرات این خودرو می‌تواند از نظر ظاهری حداقل شبیه به یک خودرو آفرودی خشن و آماده به نبرد با عوارض خارج جاده‌ای شود.

در اولین طرح تیونینگی ما سپر اصلی خودرو حفظ شده است اما درب موتور با یک کاور جذاب و خشن مشکی رنگ، جایگزین شده است و وجود دو ورودی روی کاپوت به گردش بهتر هوا و خنک شدن موتور خودرو کمک می‌کند. در بالای شیشه جلو دو پرژکتور قدرتمند LED بکارگرفته شده و خودرو را آماده روشن نمودن 100 ها متر جاده بیراهه می‌کند.

افروده شدن فلاپ دور گلگیر نیز به زیبایی این خودرو کمک شایانی کرده است و یک نمای نظامی مانند به خودرو داده است و تعویض رینگ و لاستیک اگرچه یک مقدار اثر منفی بر روی قابلیت آفرودی داشته و سواری را خشک تر می‌کند اما حقیقتا به زیبایی خودرو چندین برابر افزوده است و انگار خودرو اتوکشیده سابق، اکنون کفش ها کوهنوردی به پا کرده است. تنها ایراد در این تیونینک استفاده از لاستیک با دیواره کوتاه است که رینگ را در برابر ضربات مسیرهای سنگلاخی آسیب پذیر می‌کند.

طرح دوم تیون آفرودی کلوت

در دومین طرح علاوه برتمام تغییرات ذکر شده، یک سپر جدید و یک جلو پنجره جذاب جایگزین موارد اصلی شده و به ناگهان خشونت خودرو نمایان شده است. جلوپنجره جدید در ترکیب با سپرخشن نمای تهاجمی را ایجاد نموده است که می‌تواند نگاه هر گذرکننده را جلب کنند.

سومین طرح نیز با تغییر جلوپنجره به مدل لانه زنبوری و استفاده از تم دارک در سپر بازهم تغییرات را بیشتر کرده و شاید اگر چراغ‌های خودرو نیز تغییر می‌کرد به سختی می توانستیم مدل خودرو را تشخیص دهیم.

پیکاپ کلوت مکث موتور، گزینه مناسب برای تیونینگ آفرودی

در مجموعه این خودرو با توجه به توانایی فنی در بخش آفرود و هیکل بزرگ آن، گزینه‌ای جالب برای تیون شدن بنظر می‌رسد و با تغییرات هوشمندانه می‌توان یک ظاهر جالب را برای این خودرو ایجاد کرد. در بخش فنی و تعلیق نیز امکان تغییرات وجود داشته که به عملکرد بهتر کلوت کمک خواهد کرد.

در انتها باید یادآور شویم که طرح‌های فوق به صورت رندر دیجیتالی و پیشنهادی بوده و علاقمندان می‌توانند با ایده گرفتن از این طرح‌ها آن را بر روی خودرو عملی کنند و همچنین از شما دعوت می‌کنیم نظر خود را در خصوص این طرح‌ها برای ما بنویسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد