موضوعات داغ

فردا T5 نیواسپرت، رندر و تیونینگ دیجیتالی اختصاصی خودروبانک + عکس

عکس مطلب اول

در پروژه جدید تیونینگ دیجیتالی خودروبانک به سراغ یکی از محصولات مونتاژی فردا موتورز رفتیم تا این خودرو را به روز کرده و چهره تازه‌تری به این محصول دهیم.

کراس اوور فردا T5 به عنوان پرچمدار محصولات مونتاژی خودروسازی فردا شناخته می‌شود. این خودرو که از محصولات برند دانگ فنگ چین است و در سال 2018 به بازار معرفی شد.

طراحی فردا T5 نیواسپرت

در نمای جلویی اولین تغییر اضافه شدن یک سپر جدید با یک دیفیوزر عریض و البته جذاب‌تر است که به نمای جلو پختگی بهتری داده و چراغ‌های مه شکن سه تایی جای خود را به یک چراغ تک داده است. نکته بعدی به کارگرفتن یک چراغ سراسری بزرگ به جای زه کرومی وسط جلوپنجره است که همراستا با دیلایت‌های خودرو بوده و هیجان بیشتری را به جلوپنجره خودرو داده است و همچنین از ترند روز پیروی می‌کند.

در نمای جانبی رینگ‌های 19 اینچی جدید به خودرو چهره با ابهت‌تری داده و در ترکیب با لاستیک‌های پهن‌تر خودرو را سنگین‌تر نشان می‌دهد و به جذابیت بیشتر خودرو افزوده است و هیکل کراس اوور BMW X3 قدیمی را برای ما یادآوری می‌کند.

نمای عقب فردا T5 نیواسپرت

در نمای عقب شاهد یک لوگوتایپ بزرگ سراسری با نوشته لاتین فردا موتور در مرکز صندوق عقب و در فاصله میانی چراغ‌ها هستیم و همچنین تعویض کامل سپر نمای عقب را بسیار حجیم و عضلانی کرده و از سادگی نمای عقب قبلی کاسته است. با تعویض سپر، 2 خروجی دوقولو اگزوز در دو سمت پایینی سپر قرار دارد و نمای پهن و قدرتمندتری را به خودرو داده و همچنین دیفیوزر نقره‌ای قبلی جای خود را به یک دیفیوزر مشکی مات داده است.

مشخصات فنی فردا T5 نیواسپرت

در این مدل پیشرانه قبلی 1.5 لیتری توربوشارژر فردا T5 با 156 اسب بخار جای خود را به پیشرانه جدید 1.5 لیتری توربوشارژر با 195 اسب بخار و 285 اسب بخار داده است که پیش از این در T5 EVO یا همان لاماری ایما استفاده شده بود و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیز با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر جایگزین شده است تا از نظر عمکردی این خودرو به برادر خود شبیه شود و یک ارتقا درست و حسابی پیدا کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد