موضوعات داغ

مجهزترین نسخه هایلوکس به نام Revo ROCCO روانه بازار شد

عکس مطلب اول

شرکت تویوتا به تازگی نسخه ویژه‌ای از پیکاپ آفرود هایلوکس را با پسوند Revo ROCCO روانه بازار ژاپن کرده است. این خودرو بر اساس مدل Z ساخته شده و اگر به صورت عملی به آن نگاه کنید، مجهزترین هایلوکس با ظاهری خیره‌کننده و جذاب به‌حساب می‌آید.

در مقایسه با هایلوکس Z، نسخه ریوو روکو از رینگ‌های ۱۸ اینچی به رنگ مشکی براق و لاستیک‌های دانلوپ Grandtrek AT با لوگوی سفیدرنگ استفاده می‌کند. جلوپنجره این ماشین نیز به صورت انحصاری و متفاوت طراحی شده و توسط یک قاب پلاستیکی مشکی‌رنگ احاطه شده است. روکش برجسته قوس چرخ‌ها نیز سرسختی ماشین را تقویت می‌کند.

هایلوکس زد ریوو روکو

از دیگر مشخصات ظاهری هایلوکس زد Revo ROCCO می‌توان به رکاب فلزی، روکش پلیمری قسمت باربری برای محافظت از رنگ و برچسب ROCCO روی بدنه اشاره کرد.

پیکاپ درشت جثه ژاپنی دارای کابین ۴ درب با گنجایش ۵ فرد بزرگسال بالغ است. از لحاظ مشخصات فنی، تفاوت خاصی میان نسخه ریوو روکو و مدل معمولی Z وجود ندارد. این خودرو نیز به موتور توربودیزلی ۲.۴ لیتری 2GD تویوتا مجهز بوده و ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قوای محرکه به وسیله گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به سمت چهار چرخ هدایت می‌شود.

تویوتا هایلوکس Z Revo ROCCO در حال حاضر برای ژاپنی‌ها قابل سفارش است. این خودرو با قیمت پایه ۳۳.۵ هزار دلار به فروش گذاشته شده و تحویل آن به مشتریان از ماه مه آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد