موضوعات داغ

پذیرش کامیون های دوو 18 تن و 44 تن در بورس کالای ایران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بورس کالای ایران اخیرا در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای اعلام کرد که کامیون و کامیون کشنده دوو متعلق به شرکت کاسپین خودرو فرهن را در بازار اصلی خود پذیرفته است.

کامیون کشنده 44 تن دوو در آخرین قیمتگذاری این شرکت 6,616,000,000 تومان و کامیون باری 18 تن 4,182,000,000 تومان اعلام شده است اما هنوز قیمت جدیدی در این دور عرضه اعلام نشده است.

شرکت کاسپین خودرو فرهنگ به عنوان نماینده رسمی خودروهای تجاری و کار دوو در ایران، دو محصول کامیون باری 18 تن و کامیون کشنده 44 تن از این برند را در کارخانه خود در منطقه آزاد سلفچگان تولید می‌کند.

این شرکت سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، دو محصول باری و کشنده خود از برند دوو را به نمایش عموم درآورد. در آن زمان، کامیون باری 18 تن آماده عرضه شده بود و همزمان، برنامه گسترش شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات فروش در سراسر کشور به اجرا درآمد.

کامیون کشنده 44 تن دوو مجهز به موتور توربوشارژ خطی 6 سیلندر و 11 لیتری است که 440 اسب بخار قدرت و 2108 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور از دوسان کره جنوبی و گیربکس 12 سرعته از ZF آلمان است.

سیستم تعلیق پارابولیک جلو و تعلیق بادی شناور عقب با تنظیم ارتفاع، از ویژگی‌های برجسته تعلیق این کامیون است. بیشینه سرعت آن 125 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این کامیون کشنده با ظرفیت باک 800 لیتری و ویژگی‌هایی همچون سیستم تهویه مطبوع، دو تخت خواب، کولر، بخاری و سیستم چندرسانه‌ای عرضه می‌شود. سایر تجهیزات این محصول عبارتند از: سیستم حمل بار خطرناک، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سنسورها و دوربین‌های متعدد، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل و سیستم کمک استارت.

با توجه به ظرفیت بالای حمل بار، توان بالای موتور و ویژگی‌های پیشرفته، کامیون کشنده 44 تن دوو گزینه مناسبی برای حمل و نقل بار در مسافت‌های طولانی است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/10/19
والا ۴۴۰ اسب با کارت ۴۴ تن اونم با موتور کره ای همچی تحفه ای نیس که میگن. اونم با قیمت یه رنو تی