موضوعات داغ

چری تیگو ۹ با نام لوکانو ۸ به ایران می‌آید + عکس و مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدتی است که خبرهایی مبنی بر ورود برند جکو (زیرمجموعه چری) به ایران توسط شرکت ماموت منتشر شده است. حالا طبق آخرین اخبار رسمی، قرار است یک محصول جدید چری با نام لوکانو ۸ وارد بازار ایران شود و این خودرو در واقع پرچمدار فعلی کمپانی چری تیگو 9 است.

کمپانی چری مدتی پیش یک خودروی کراس‌اور لوکس هفت‌نفره به نام چری تیگو ۹ را معرفی کرده است. این خودرو نسبت به مدل‌های حال حاضر چری در ایران، هم از نظر ظاهری و هم امکانات، بهبود و ارتقا یافته است. حال قرار است همین خودرو با یک برندینگ مجدد، تحت نام جکو J8 در بازارهای جهانی عرضه شود. طبق آخرین خبرها، این مدل با نام لوکانو ۸ وارد بازار ایران می‌شود.

لوکانو ۸

مشخصات فنی و امکانات لوکانو ۸

لوکانو ۸ به عنوان پرچمدار جدید چری، یک خودروی کراس‌اور بزرگ هفت‌نفره است که اندازه و فضای داخلی بسیار باارزشی دارد. ابعاد این خودرو عبارتند از: طول ۴٬۸۲۰ میلی‌متر، عرض ۱٬۹۳۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱٬۶۹۹ میلی‌متر و فاصله محوری ۲٬۸۲۰ میلی‌متر.

در بخش فنی، لوکانو ۸ مجهز به موتور توربوشارژ ۲ لیتری است که حداکثر توان ۲۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. نیروی موتور از طریق یک جعبه‌دنده ۸ سرعته AT به سیستم چهار چرخ محرک AWD منتقل می‌شود. سرعت ماکزیمم این خودرو ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

در بخش امکانات رفاهی نیز، لوکانو ۸ به شارژر بی‌سیم، خروجی‌های USB، دسته‌دنده الکترونیکی، صندلی‌های برقی، ترمز پارک الکتریکی، سیستم کروز کنترل تطبیقی، رانندگی بین خطوط، تهویه مطبوع سه‌منطقه‌ای، دوربین دید عقب و جانبی و بسیاری دیگر از امکانات رفاهی و ایمنی مجهز شده است.

لوکانو ۸ یا همان چری تیگو ۹

با توجه به موارد فوق، می‌توان گفت لوکانو ۸ یا همان چری تیگو ۹، از نظر ظاهر، ابعاد، فضای داخلی و امکانات، در مقایسه با تیگو ۸ پرومکس، خودرویی لوکس‌تر و بالارده‌تر محسوب می‌شود. عرضه این خودرو زیر نام لوکانو در ایران با توجه به موقعیت برند لوکانو به عنوان یک برند لوکس و پریمیوم، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد