موضوعات داغ

شرایط فروش جدید سوزوکی سیاز با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه + جدول قیمت دی 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت راساموتور شرایط فروش محصول سدان وارداتی سوزوکی دیاز را با قیمت قطعی اعلام کرد.

بر این اساس متقاضیان و خریدارانی که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اقدام به ثبت نام جهت خرید خودرو نموده‌اند، بر اساس اولویت بندی سامانه می‌توانند در این طرح فروش شرکت نمایند.

این طرح فروش از 8 صبح یکشنبه 24 دی ماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز 28 دی 1402 ادامه خواهد داشت.

در این طرح فروش خودرو سوزوکی سیاز 2023 با قیمت قطعی 1 میلیارد و 430 میلیون تومان عرضه می‌شود، سود انصراف و مشارکت در این طرح 0 درصد اعلام و جریمه تاخیر ماهانه 2.5 درصد در نظر گرفته شده است.

این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری و قهوه ای قابل عرضه است و زمان تحویل خودروها 90 روزه خواهد بود.

شرایط فروش جدید سوزوکی سیاز دی 1402

خودرو سوزوکی سیاز
قیمت قطعی (ریال) 14,300,000,000
سود انصراف 0 درصد
سود مشارکت 0 درصد
جریمه تاخیرماهانه 2.5 درصد
رنگ سفید، نقره ای، خاکستری و قهوه ای
تحویل 90 روزه

مشخصات فنی سوزوکی سیاز

سیاز، تازه‌ترین خودرو سدان اقتصادی برند معتبر ژاپنی سوزوکی، به زودی پا به بازار ایران گذاشته است. این خودروی ۴ درب به طور اختصاصی برای بازار هند طراحی و تولید شده و توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان نمایندگی انحصاری سوزوکی، وارد کشورمان شده است.

سیاز از لحاظ ظاهری طراحی جذاب و زیبایی دارد و ابعاد آن برای استفاده در محیط‌های شهری و برون‌شهری بسیار مناسب است. این خودرو با طول ۴۴۹۰ میلی‌متر، عرض ۱۷۳۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۷۵ میلی‌متر، فضای داخلی راحت و ایده‌آلی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

قلب تپنده این خودرو را یک موتور ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری تشکیل می‌دهد که به صورت تنفس طبیعی کار می‌کند و توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت موتور از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۴ دنده با قابلیت اوردرایو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

عملکرد سیاز با توجه به حجم کوچک موتور آن، متوسط است. این خودرو توانایی شتاب‌گیری از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدت ۱۴ ثانیه و دستیابی به حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت را دارد. مصرف سوخت ترکیبی سیاز نیز حدود ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای یک خودروی سدان کامل بسیار اقتصادی محسوب می‌شود.

با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی ذکر شده، سیاز می‌تواند گزینه مناسب برای کسانی باشد که به دنبال خرید یک خودروی سدان اقتصادی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد