موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی کشنده فاو ۴۶۰ اعلام شد + جدول دی ۱۴۰۲

عکس مطلب اول

سیبا موتور به عنوان نماینده رسمی فاو در ایران، به تازگی فروش نقدی کشنده تک‌محور فاو ۴۶۰ را آغاز کرده است. این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۷ دی‌ماه آغاز شده و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۰۱/ ۱۱/ ۱۴۰۲ ادامه دارد. متقاضیان فاو J6P-460 با مراجعه به هر یک از نمایندگی‌های مجاز گروه بهمن که نام آن‌ها در وب‌سایت رسمی این شرکت درج‌شده، قادر به ثبت سفارش و خرید این خودرو هستند.

طبق وعده سیبا موتور، کشنده‌های فاو ۴۶۰ در هفته سوم اسفندماه به خریداران تحویل می‌شوند. جریمه تأخیر ۲.۵ درصد است که به صورت ماهانه حساب می‌شود. تمامی خودروها به عنوان مدل ۱۴۰۲ و با رنگ سفید در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

در طرح فروش نقدی فاو ۴۶۰ این کشنده تک‌محور با قیمت مصوب فروش ۴.۰۶۷.۲۰۸.۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. البته قیمت کارخانه‌ای خودرو حدود ۳ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان است که با احتساب تقریبا ۳۵۹ میلیون تومان هزینه‌های جانبی، به رقم ۴ میلیارد تومانی رسیده است. جزئیات کامل طرح فروش نقدی کشنده تک‌محور فاو ۴۶۰ را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش نقدی کشنده تک‌محور فاو ۴۶۰

نام محصولکشنده تک‌محور FAW
تیپ محصولJ6P-460
قیمت فروش کارخانه۳.۷۰۸.۰۵۲.۹۳۹ تومان
هزینه‌های جانبی۳۵۹.۱۵۵.۴۷۵ تومان
قیمت مصوب فروش۴.۰۶۷.۲۰۸.۰۰۰ تومان
موعد تحویل خودروهفته سوم اسفندماه ۱۴۰۲
رنگ قابل عرضهسفید
جریمه تأخیر ماهانه۲.۵ درصد
مدل۱۴۰۲

نگاهی بر مشخصات کشنده تک‌محور فاو ۴۶۰

کامیون فاو به موتور قدرتمند CA6DM2-46E52 مجهز بوده که محصولی از شرکت WUXI است. این موتور حدودا ۱۱ لیتری ۶ سیلندر به فناوری‌های تزریق مستقیم سوخت، توربوشارژ و اینترکولر مجهز بوده و حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۴۶۰ اسب بخار و ۲۲۰۰ نیوتن متر می‌رسد.

گیربکس به‌کاررفته در این کشنده محصولی از کمپانی ZF است. این گیربکس با عملکرد دستی ۱۶ دنده دارای ریتاردر هیدرولیکی ۵ مرحله‌ای بوده و کنترل فوق‌العاده‌ای روی سرعت و توقف خودرو دارد. از دیگر مشخصات فنی کشنده فاو تک‌محور ۴۶۰ می‌توان به کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک با فنر دیافراگمی و مکانیزم هیدروپنوماتیکی و همین‌طور ترمز جلوی دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای به صورت دومداره مستقل بادی اشاره کرد. تعلیق جلو از نوع فنر تخت چندلایه پارابولیک مجهز به میل موجگیر و کمک‌فنر هیدروتلسکوپی و تعلیق عقب از نوع فنر تخت چندلایه پارابولیک دومرحله‌ای با میل موجگیر و کمک‌فنر هیدروتلسکوپی است.

کشنده تک‌محور فاو ۴۶۰

ایمنی و پایداری این ماشین به وسیله سیستم ترمز اتوماتیک ضد قفل هوشمند وبکوو سیستم کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) و همچنین سیستم‌های ضد لغزش (ASR)، ترمز اضطراری هوشمند (AEBS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و البته سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDWS) تضمین می‌شود.

بخاری درجا، کولر درجا، یخچال مسافرتی، کتری مسافرتی، کیف ابزار، جک بالابر، سیستم مولتی‌مدیا با پشتیبانی از رادیو، رهیاب و بلوتوث، کروز کنترل، قفل مرکزی مجهز به ریموت کنترل، شیشه‌بالابرهای برقی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک دارای گرم‌کن، سردکن و قابلیت تنظیم در ۶ جهت متفاوت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و ... مشخصات فاو ۴۶۰ را در بخش امکانات رفاهی تشکیل می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد