موضوعات داغ

شرایط پیش فروش فوق العاده لاماری ایما با تحویل 120 روزه اعلام شد + جدول بهمن 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد نسبت به فراخوان متقاضیانی که پیش‌تر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برای خرید خودرو لاماری ایما ثبت‌نام کرده‌اند، اقدام نماید.

بر این اساس، از متقاضیانی که پیش‌تر در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند دعوت شده است تا برای تکمیل فرایند ثبت‌نام و خرید خودروی لاماری ایما به صورت پیش‌فروش عادی و با قیمت علی‌الحساب، از تاریخ 18 بهمن تا 24 بهمن 1402 به صورت اینترنتی از طریق سایت اقدام کنند. زمان تحویل خودروهای خریداری‌شده نیز 120 روز کاری پس از ثبت‌نام اعلام شده است.

علاوه بر این، سایر متقاضیانی که قبلا ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی لاماری، در بخش استعلام نوبت‌دهی، نسبت به بررسی نوبت خود اقدام کنند.

شایان ذکر است که ثبت‌نام اینترنتی خودروی لاماری ایما در نوبت دوم عرضه به‌طور رسمی توسط خود شرکت خودروسازی آغاز شده و طبق اعلام رسمی، تنها راه ثبت‌نام و خرید، مراجعه به سایت اینترنتی معرفی‌شده توسط شرکت یعنی sales.lamari.ir می‌باشد.

جدول شرایط پیش فروش فوق‌العاده لاماری ایما دی ۱۴۰۲

نام خودرو مدل مبلغ پیش پرداخت به ریال (علی الحساب) رنگ بندی موعد تحویل سود مشارکت (سالیانه) سود انصراف (سالیانه) جریمه دیرکرد (سالانه)
لاماری ایما 1402 7,155,000,000 سفید، مشکی، سبز، خاکستری، قرمز 120 روز کاری 9 درصد 6 درصد 21 درصد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد