موضوعات داغ

شرایط فروش کلوت اتوماتیک تیپ 2 با اقساط بدون بهره + جدول بهمن 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه خودرویی دلیلی شرایط ویژه‌ایی را برای فروش محدود خودرو کلوت اتوماتیک تیپ 2 در نظر گرفته است.

این گروه به عنوان بزرگ ترین گروه خودرویی مولتی برند در کشور، نمایندگی محصولات شرکت مکث موتور را در اختیار دارد. طبق اعلام گروه دلیلی، تعداد محدودی سهمیه و حواله خرید کلوت اتوماتیک تیپ 2 با شرایط ویژه این طرح و تنها در نمایندگی کد 302 مکث موتور (دلیلی) قابل عرضه است.

بر اساس شرایط اعلام شده، جهت خرید کلوت اتوماتیک تیپ 2 مبلغ 820 میلیون تومان پیش‌پرداخت و مابقی به صورت اقساط 18 ماهه بدون بهره دریافت می‌شود. با توجه به اینکه تسهیلات ارائه شده حدود یک میلیارد تومان است، در مقایسه با بهره‌ تسهیلات لیزینگ بین 200 تا 400 میلیون تومان، سود قابل توجهی برای خریداران در نظر گرفته شده است و فرصتی ویژه برای خریداران این خودرو محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، با توجه به قیمت بازار این خودرو که حدود 2.1 میلیارد تومان است، خرید با شرایط اقساطی بدون بهره، مزیت قابل توجهی برای خریداران خواهد داشت.

این شرایط فروش ویژه با اقساط بلند مدت و بدون بهره تنها تا 27 بهمن 1402 اعتبار خواهد داشت و تعداد خودروهای در نظر گرفته شده بسیار محدود است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0343636 و کارشناسان گروه خودرویی دلیلی (نمایندگی رسمی شرکت مکث موتور کد 302) تماس حاصل نمایند.

جدول شرایط فروش کلوت اتوماتیک تیپ 2 شرکت مکث موتور بهمن 1402

خودرو کلوت اتوماتیک تیپ 2
پیش پرداخت 820 میلیون تومان
اقساط 18ماهه
تسهیلات 1 میلیارد تومان
سود تسهیلات صفر

کلوت اتوماتیک

مشخصات فنی کلوت اتوماتیک

کلوت اتوماتیک پیکاپ مونتاژی شرکت مکث موتور مجهز به موتور 2.4 لیتری توربوشارژ است که حداکثر قدرت 215 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور با استاندارد آلایندگی یورو 5 همخوانی دارد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن 12.6 لیتر بر 100 کیلومتر است. جعبه‌دنده این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک است.

از جمله امکانات رفاهی می‌توان به صفحه نمایش لمسی جدید، دوربین دنده عقب، صندلی برقی راننده، کروز کنترل، سامانه کمکی کنترل پایداری، قفل دیفرانسیل عقب و ... اشاره کرد.

کلوت اتوماتیک تیپ 2 علاوه بر امکانات تیپ 1 این خودرو، به امکانات رفاهی بیشتری از جمله سیستم کنترل فشار باد تایر، سنسور باران، سنسور نور و چراغ های روشنایی در روز تجهیز شده است.

فضای داخلی کلوت اتوماتیک

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد