موضوعات داغ

پیش‌فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی + جدول بهمن ۱۴۰۲

عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور فراخوان پیش‌فروش عادی کراس اوور لاماری ایما را برای متقاضیان عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صادر کرد. این طرح مخصوص آن دسته افرادی است که در نوبت دوم عرضه لاماری ایما در سامانه یکپارچه فروش شرکت کرده و اولویت‌بندی شده‌اند.

بدین ترتیب، متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند بر مبنای اولویت‌بندی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۰ بهمن‌ماه به بخش فروش وب‌سایت آرین پارس موتور مراجعه کرده و نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند. فراخوان پیش‌فروش لاماری ایما تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۳ اسفندماه ادامه دارد. خودروها پس از ۱۲۰ روز کاری به خریداران تحویل داده می‌شوند.

لاماری ایما

در این طرح، قیمت لاماری ایما به صورت علی‌الحساب اعلام شده است. متقاضیان در ابتدا مبلغ ۷۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به حساب شرکت آرین پارس واریز می‌کنند. مبلغ نهایی ماشین در زمان تحویل خودرو به مشتری و بر اساس شرایط مقرر در قرارداد مشخص و تسویه می‌شود.

لاماری ایما در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز عرضه شده و به عنوان مدل ۱۴۰۳ شماره‌گذاری می‌شود. سود مشارکت، انصراف و جریمه تأخیر به صورت سالانه محاسبه شده و به ترتیب، ۹، ۶ و ۲۱ درصد اعلام شده است. جزئیات دقیق طرح پیش‌فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط پیش‌فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی در بهمن ۱۴۰۲

نام خودرولاماری ایما
کد طرح فروشEama-o-230
مدل۱۴۰۳
مبلغ پیش پرداخت به صورت علی‌الحساب۷۱۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان
مبلغ نهاییقیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتری
روش پرداختنقدی
رنگ بندیسفید، مشکی، سبز، خاکستری، قرمز
سود مشارکت (سالانه)۹ درصد
سود انصراف (سالانه)۶ درصد
جریمه تأخیر (سالانه)۲۱ درصد
موعد تحویل۱۲۰ روز کاری

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/29
ارسال ب خودرو ساز چقد طول میکشه درگاه باز بشه؟