موضوعات داغ

پیش فروش مرحله سوم لاماری ایما در نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان - بهمن ماه 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور پیرو پیش ثبت‌نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

طبق این بخشنامه از متقاضیان دعوت می‌شود جهت تکمیل فرایند ثبت‌نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ 29/11/1402 لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ 03/12/1402 به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی www.sales.lamari.ir اقدام نمایند. شایان ذکر است متقاضیان محترم می‌‌توانند با انتخاب نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، ضمن خریدی آسوده، از خدمات نوین این نمایندگی نیز بهره‌مند شوند.

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید خودرو از نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، بهره‌‎مندی از یکسال بیمه بدنه رایگان خودرو، امکان ارسال رایگان خودرو در شهرهای تبریز و تهران به درب منزل و به سایر نقاط در سراسر کشور، 8 نوبت کارواش رایگان و سرویس‌های غیرحضوری نظیر انجام صفر تا صد فرایند ثبت‌نام و خرید خودرو است. چرا که برای تکمیل ثبت‌نام نیازی به حضور مشتری در محل نمایندگی نبوده و کارشناسان این شرکت تمامی فرآیندها و مراحل را بدون حضور ایشان در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

در این طرح مبلغ پیش پرداخت درنظر گرفته شده 715 میلیون و 500 هزار تومان، سود مشارکت 9 درصد، سود انصراف 6 درصد و جریمه دیرکرد سالیانه 21 درصد محاسبه خواهد شد. گفتنی است خودروهای لاماری ایما قابل عرضه در این طرح با رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز به دست مشتریان خواهند رسید.

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

راه‌های ارتباطی با نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

متقاضیان جهت تکمیل فرایند ثبت‌‎نام و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانیtalashkhodro.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 و یا شعبه‌ تلاش خودرو ایرانیان در شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر و شماره تماس ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ از جزئیات شرایط فروش لاماری ایما مطلع گردند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد