موضوعات داغ

فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک در نمایندگی 204 مکث موتور (تقی زاد) – بهمن 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تقاضا برای خرید پیکاپ‌های دو دیفرانسیل در بازار سبب شد تا به سرعت تنوع این محصولات در بازار گسترش یابد و شرکت‌های زیادی سبد محصولات خود را با این دسته از خودروها کامل کنند. پیکاپ کلوت اتوماتیک یکی از همان گزینه‌های پرتقاضا در بازار است که توسط شرکت مکث موتور عرضه می‌شود.

نمایندگی شماره 204 مکث موتور (تقی زاد) فروش اقساطی 18 ماهه کلوت اتوماتیک را با شرایط منعطف آغاز کرده و علاقه‌مندان می‌توانند این خودرو را ظرف مدت 45 روز کاری از نمایندگی موردنظر تحویل بگیرند. گفتنی است در این طرح پیکاپ کلوت اتوماتیک با رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

کلوت اتوماتیک

نگاهی به مشخصات فنی و ویژگی‌های کلوت اتوماتیک

این خودرو به پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژر با فناوری نسل چهارم میتسوبیشی با کد 4K22 مجهز بوده که توانایی تولید حداکثر توان 215 اسب‌بخار و 320 نیوتن متر گشتاور را دارد. همانطور که پیش‌تر گفته شد، این محصول در ابتدا با گیربکس 6 سرعته دستی روانه بازار شد، اما یکسال پس از عرضه موفق، شاهد راهیابی نسخه اتوماتیک آن با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به بازار بودیم.

سیستم انتقال نیرو در این خودرو نیز به صورت چهار چرخ متحرک است. البته در حالت استاندارد، نیروی موتور تنها به چرخ‌های عقب وارد می‌شود. اما در صورت لزوم می‌توان قدرت را بین چهار چرخ (دو حالت سبک و سنگین) توزیع کرد. به علاوه، میزان لغزندگی چرخ‌های عقب از طریق قفل دیفرانسیل عقب با محدودکننده الکتریکی لغزش تا 30 الی 50 درصد کاهش می‌یابد. همچنین به سبب افزایش ضریب دیفرانسیل به 4.62، سرعت خودرو بهبود یافته است.

فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک در نمایندگی 204 مکث موتور (تقی زاد)

کلوت اتوماتیک مکث موتور از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی برخوردار است. سیستم ترمز و پایداری آن شامل سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز کمکی (BAS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز دیسکی چرخ‌های جلو و ترمز کاسه‌ای چرخ‌های عقب می‌شود. در بخش ایمنی نیز دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو تعبیه شده است.

و اما از جمله امکانات دیگر این خودرو می‌توان به کروز کنترل، فرمان هیدرولیک با روکش چرمی با دکمه‌های کنترلی، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 حالت مختلف، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه‌های جانبی تاشونده به همراه گرمکن، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، رکاب سرتاسری آلومینیومی، چراغ مخصوص روز و غیره اشاره کرد.

پیکاپ کلوت اتوماتیک

راه‌های ارتباطی با نمایندگی شماره 204 مکث موتور (تقی زاد)

در پایان از علاقه‌مندان به پیکاپ کلوت اتوماتیک و یا دنده دستی دعوت می‌شود با مراجعه حضوری به نمایندگی 204 مکث موتور (تقی زاد) به نشانی تهران، خیابان شریعتی ابتدای پاسداران، سه راه ضرابخانه، سروستان هفتم پلاک 15 و یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های 02122840650، 9126060901، 912 6060789 و 9126060471 اطلاعات تکمیلی درخصوص شرایط فروش و یا سایر ویژگی‌های این محصول را دریافت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد