موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی وانت کارا با تحویل فوری اعلام شد + جدول بهمن ماه ۱۴۰۲

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بهمن موتور اقدام به عرضه نقدی وانت کارای تک کابین تیپ 4 با تحویل فوری کرد. قیمت این محصول در طرح فروش بهمن ماه ۱۴۰۲ حدود 481 میلیون تومان اعلام شده است.

این طرح فروش با قیمت قطعی و ظرفیت محدود اجرا می‌شود. طبق گزارشی که منتشر شد، این برنامه فروش از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 30 بهمن تا ساعت 24 روز پنجشنبه 3 اسفند ادامه خواهد داشت. البته در صورت تکمیل ظرفیت قبل از این زمان، فروش متوقف می‌شود. مشتریان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی بهمن موتور برای خرید اقدام کنند.

قیمت وانت کارا در این طرح فروش نقدی 481 میلیون و 829 هزار تومان اعلام شده است. پیش‌بینی می‌شود این محصول طی هفته سوم اسفند ماه به دست مشتریان برسد. همچنین امکان خرید طرح‌های مختلف بیمه بدنه به صورت اختیاری وجود دارد.

طرح فروش وانت کارا نقدی اسفند ۱۴۰۲

نوع محصول وانت کارا تک کابین تیپ 4
رنگ قابل عرضه سفید
کد محصول BMCSCR04
قیمت محصول (ریال) 4,818,290,000
سود انصراف (سالیانه) 17.5 درصد
جریمه تاخیر (ماهیانه) 2.5 درصد
مدل 1402
زمان تحویل خودرو هفته سوم اسفند 1402

طرح‌های مختلف بیمه بدنه به صورت اختیاری وانت کارا

طرح‌های مختلف بیمه بدنه به صورت اختیاری وانت کارا

وانت کارا تک کابین مجهز به موتور 2 لیتری با استاندارد آلایندگی یورو 5 است که می‌تواند باری معادل 1000 کیلوگرم را حمل کند. این خودرو به قفل مرکزی با ریموت کنترل، سیستم ضد سرقت و ایموبلایزر مجهز شده است. ظرفیت آن 2 نفر و گزینه مناسبی برای حمل بار در محیط‌های کارگاهی و شهری محسوب می‌شود. همچنین سیستم ترمز ABS و EBD و ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، ایمنی این خودرو را ارتقا داده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد