موضوعات داغ

عرضه سوبا M4 اقساطی توسط گروه خودرویی دلیلی + جدول قیمت اسفند 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه خودرویی دلیلی به عنوان بزرگترین شبکه نمایندگی‌های مجاز خودرو در ایران، فرصت ویژه خرید تعداد بسیار محدود سهمیه خودرو SUBA M4 را فراهم نموده است.

در این طرح فروش ویژه شما فقط با پیش پرداخت 555 میلیون تومان(یک ماه بعد 370 میلیون تومان) و اقساط 24 ماهه (ماهانه 46 میلیون تومان) می‌توانید نسبت به خرید خودرو سوبا M4 محصول مونتاژی فردا موتورز اقام نمایید.

سود مشارکت در این طرح فروش اقساطی سوبا M4 معادل 18٪ و تحویل خودرو 6 تا 8 ماه کاری انجام می‌شود.

اولویت ثبت نام با افرادی است که مدارک را زودتر تکمیل کنند.

متقاضیان جهت خرید این محصول می‌توانند به صورت حضوری به آدرس نمایندگی فردا موتورز (گروه خودرویی دلیلی) واقع در کرمان، بلوار شهید صدوقی، حد فاصل فارابی و هزار و یکشب مراجعه نمایند و یا به صورت غیرحضوری و در سراسر کشور با شماره 3636-034 (واحد فروش) تماس حاصل نمایند.

جدول عرضه سوبا M4 اقساطی توسط گروه خودرویی دلیلی

خودرو سوبا M4
پیش پرداخت 555 میلیون تومان(زمان ثبت نام)
پرداخت دوم 370 میلیون تومان (یک ماه بعد)
اقساط 24 ماهه (ماهانه 46 میلیون تومان)
سود مشارکت 18٪
تحویل 6 تا 8 ماه کاری (از زمان تکمیل ثبت نام)

معرفی سوبا M4

سوبا M4 یکی از جدیدترین محصولات شرکت خودروسازی چینی دانگ‌فنگ موتور است که در ژانویه 2022 به‌طور رسمی معرفی شد. این خودرو در ایران توسط شرکت فردا موتورز مونتاژ و عرضه می‌شود. دانگ‌فنگ در مراسم معرفی این محصول، بر مزیت خانوادگی‌بودن آن تأکید داشته است. سوبا M4 به‌عنوان یک مینی‌ون هفت‌نفره طراحی شده که می‌تواند نیازهای حمل‌ونقل یک خانواده را برآورده کند. همچنین این شرکت می‌گوید طراحی این خودرو الهام‌گرفته از قایق‌های تفریحی است و ظاهری شبیه به آن‌ها دارد.

سوبا M4

طراحی ظاهری و داخلی سوبا M4

سوبا M4 پس از معرفی در چین، مدت کوتاهی بعد در نمایشگاه خودروی تهران 1401 نیز رونمایی شد. فردا موتورز با ورود این محصول به بازار ایران قصد دارد مینی‌ون را از یک خودرو صرفاً کاربردی به یک خودرو لوکس و خانوادگی تبدیل کند.

طراحی داخلی سوبا M4 بسیار شیک و مجلل است و به‌راحتی می‌تواند با کراس‌اوورهای لوکس چینی رقابت کند. کابین این خودرو با بهره‌گیری از چهار رنگ متفاوت، فضایی مدرن و در عین حال آرامش‌بخش را به وجود آورده است. حضور برندهای خودروسازی آمریکایی مانند جنرال موتورز و بیوک در بازار چین، باعث الگوبرداری خودروسازان این کشور از سبک طراحی غربی شده است که در سوبا M4 نیز مشهود است.

صفحه نمایشگر عریض وسط داشبورد، همزمان اطلاعات مربوط به سیستم سرگرمی و داده‌های حیاتی خودرو را نمایش می‌دهد. در عین حال، تنظیمات ساده‌تر مانند تهویه مطبوع همچنان از طریق دکمه‌های فیزیکی انجام می‌شود. کنسول میانی بزرگ با جدا کردن صندلی‌های جلو از یکدیگر، حس خودروهای لوکس را القا می‌کند. دسته دنده و دریچه‌های هوا نیز طراحی مشابه محصولات آلمانی دارند. در مجموع طرح داخلی سوبا M4 ترکیبی از سبک مینی‌ون و کراس‌اوور است.

نمای عقب سوبا M4

از نظر ظاهری نیز سوبا M4 شباهت زیادی به یک کراس‌اوور دارد. بخش عقبی عمودی و صاف طراحی شده در حالی‌که قسمت جلو مثلثی‌شکل و شیب‌دار است. خطوط کناری بدنه نیز با طرح موج‌دار خود، این خودرو را از سادگی خارج کرده‌اند. البته رینگ‌های بزرگ نیز با اندازه بدنه هماهنگی دارند. به‌طورکلی ظاهر سوبا M4 کاملاً آسیایی است اما طراحی آن الهام گرفته از خودروهای غربی نیز به‌شمار می‌رود.

فضای داخلی سوبا M4

مشخصات فنی و امکانات سوبا M4

مانند اکثر خودروهای چینی، قلب تپنده سوبا M4 را یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ تشکیل می‌دهد. این موتور حداکثر قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر تولید می‌کند. نیروی تولیدشده از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه مرطوب به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سوبا M4 مجهز به سیستم جلوبندی مستقل و دیفرانسیل جلو است. این موتور از نوع GDi بوده و بنابراین به بنزین سوپر نیاز دارد.

از آنجا که سوبا M4 بر پایه کراس‌اوور دانگ‌فنگ T5 Evo ساخته شده، ویژگی‌های فنی مشابهی با آن دارد. اما در عوض امکانات رفاهی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. از جمله می‌توان به سیستم‌های کمکی رانندگی، ایمنی و رفاه حرفه‌ای، صفحه نمایشگر هوشمند، اتصالات آنلاین، دوربین‌های 360 درجه و سقف پانوراما اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های برقی، تهویه صندلی، فرمان برقی، درب صندوق برقی و شارژر بی‌سیم نیز از دیگر مزایای این مینی‌ون هفت‌نفره هستند.

سوبا M4

قیمت و رقبای سوبا M4

در بازار ایران تنها رقیب جدی سوبا M4، مینی‌ون هایما 7X تولید ایران‌خودرو است که البته از لحاظ پیشرانه محصول فردا موتورز قدرتمندتر است. اما اگر از منظر قیمت مقایسه شود، سوبا M4 با قیمت کارخانه 1,850,000,000 تومانی در بازه 1.5 تا 2 میلیارد با ده‌ها مدل کراس‌اوور رقابت خواهد کرد. با وجود این، ویژگی‌هایی مانند ظرفیت هفت‌نفره، امکانات رفاهی و طراحی شیک می‌تواند مزیت رقابتی مهمی برای این محصول چینی باشد.

سوبا M4 تلاش دارد تا بازار مینی‌ون‌های ایران را متحول کند و این خودرو را از وسیله‌ای صرفاً کاربردی به یک خودرو خانوادگی لوکس تبدیل نماید. طراحی شیک و جذاب، امکانات رفاهی فراوان و ظرفیت هفت‌نفره از مهم‌ترین دلایلی است که می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت خرید این مینی‌ون چینی سوق دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد