موضوعات داغ

تکمیل ظرفیت فروش فوق العاده اقساطی تیگارد X35 اعلام شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طرح فروش اقساطی ویژه تیگارد X35 که از مدتی قبل از طریق سامانه یکپارچه آغاز شده بود، به پایان رسید و ظرفیت ثبت نام آن تکمیل گردید. شرکت سانیار موتور پارسیان با انتشار اطلاعیه‌ای به تمامی نمایندگی‌های مجاز خود در سراسر کشور، پایان مهلت ثبت نام را اعلام نمود. دوره بعدی ثبت نام و شرایط فروش جدید این خودرو هنوز مشخص نگردیده است.

معرفی تیگارد X35 پرایم

شرکت تیگارد موتور به تازگی نسخه جدید و فول آپشن خودرو خود را با نام تیگارد X35 پرایم معرفی کرده است و این خودرو در بخش تجهیزات جانبی با به‌روزرسانی‌هایی همراه بوده، اما در بخش فنی تغییری نداشته است.

تیگارد X35 در واقع محصولی از شرکت چینی بایک به نام‌های بایک X3 یا بیجینگ X3 می‌باشد. این خودرو در آزمون برخورد چاینا انکپ موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است. کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا، تنوع تجهیزات رفاهی و قدرت مناسب موتور، تیگارد X35 را به یک کراس اوور محبوب در کشور تبدیل نموده است.

تیگارد X35 پرایم

مشخصات فنی تیگارد X35 پرایم

این خودرو از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توان 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر تولید می‌کند. گیربکس CVT نیروی محرکه موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌سازد. تیگارد X35 برای طی مسافت 100 کیلومتر جاده شهری به 9.4 لیتر بنزین نیاز دارد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

فضای داخلی تیگارد X35 پرایم

امکانات و تجهیزات تیگارد X35 پرایم

تیگارد X35 پرایم به امکانات جدیدی از قبیل سان‌روف شیشه‌ای برقی، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، دوربین دید عقب 360 درجه‌ای، سامانه هشدار نقطه کور، درب عقب برقی و سنسور پارک عقب مجهز شده است.

خودروی تیگارد موتور دارای تجهیزات کنترلی، ایمنی و رفاهی متنوعی می‌باشد. سیستم‌های ESP، ABS، EBD، TCS، HSA و BA ثبات خودرو را در شرایط مختلف مسیر تضمین می‌کنند. مواردی همچون کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سنسور دنده عقب، دوربین عقب، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها، ترمز پارک الکتریکی همراه با اتوهلد، کروز کنترل، چراغ مه‌شکن، استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سان‌روف پانورامیک برقی و ... در فهرست تجهیزات ایمنی و رفاهی تیگارد X35 پرایم قرار گرفته‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد