موضوعات داغ

شرایط فروش کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه + جدول اسفند 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مکث موتور از امروز ۸ اسفندماه طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک خود را با قیمت قطعی آغاز کرده است.

در این طرح، متقاضیان می‌توانند کلوت اتوماتیک را با قیمت ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنند.

طبق شرایط اعلام شده، ۹۰۰ میلیون تومان به صورت پیش‌پرداخت دریافت می‌شود و مابقی مبلغ یعنی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، هنگام صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد. مهلت تحویل خودرو نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح فروش و فهرست نمایندگی‌های فروش، به وب‌سایت شرکت مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com مراجعه کنند.

جدول شرایط فروش کلوت اتوماتیک با مدل 1403 اسفند 1402

خودرو مکث کلوت اتوماتیک
مدل 1403
تیپ 2
رنگ سفید - مشکی
قیمت مصوب (ریال) 19,500,000,000
مبلغ پیش پرداخت (ریال) 9,000,000,000
الباقی زمان دعوتنامه (ریال) 10,500,000,000
زمان تحویل 90 روز کاری

کلوت اتوماتیک

مشخصات فنی کلوت اتوماتیک

این خودروی ۱۹۲۰ کیلوگرمی به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوشارژ مجهز شده است که توان ۲۱۵ اسب بخاری را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. حداکثر گشتاور آن نیز حدود ۳۲۰ نیوتن متر است. قدرت موتور به طور معمول به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود، اما در صورت نیاز می‌توان آن را بین چهار چرخ به اشتراک گذاشت.

کلوت جدید از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین بهره می‌برد که باعث بهبود عملکرد تراکشن و سرعت آن شده است. همچنین ارتفاع ۲۳۵ میلی‌متر از سطح زمین و تجهیزات محور جلو و عقب، به این خودرو قابلیت حرکت در مسیرهای آفرود را نیز می‌دهد.

فضای داخلی کلوت اتوماتیک

ظرفیت باربری کلوت به یک تن رسیده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی می‌کند. مصرف سوخت آن نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر، حدود ۱۰.۳ لیتر اعلام شده است.

این خودرو از سیستم ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری ESC، کیسه هوای ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی بهره می‌برد. همچنین امکانات رفاهی متعددی همچون سیستم تهویه مطبوع، صندلی برقی، دوربین دنده عقب، کروز کنترل و غیره نیز برای آسایش سرنشینان در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد