موضوعات داغ

مزایده ۱۵۰ خودروی سواری اموال تملیکی آغاز شد + نحوه ثبت نام

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

روز گذشته فرایند بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی برای مزایده بزرگ 277 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با مشارکت 30 استان کشور آغاز شد. این مزایده که با هدف عرضه انواع کالاهای مصادره‌شده برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی برای خریداران علاقه‌مند است.

به گفته سعید غلامی‌باغی، معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در این مزایده بیش از 1500 میلیارد تومان کالای متنوع از جمله 150 دستگاه خودروی سواری، 60 دستگاه خودروی سنگین، ماشین‌آلات معدنی، لوازم برقی و صوتی و تصویری، پوشاک و لوازم‌التحریر با شرط صادرات عرضه خواهد شد.

خریداران تا روز دوشنبه 14 اسفند ماه فرصت دارند تا با مراجعه به انبارهای سازمان اموال تملیکی، از کالاهای مورد نظر خود بازدید کرده و پیشنهاد قیمت ارائه نمایند. مراسم رمزگشایی پاکت‌های پیشنهادی نیز روز شنبه 19 اسفندماه برگزار خواهد شد.

علاوه بر بازدید حضوری، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و قیمت پایه کالاها به سایت اینترنتی سازمان اموال تملیکی به نشانی https://www.tamliki.ir/home مراجعه کرده و برای ثبت پیشنهاد قیمت، به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی https://setadiran.ir/setad/cms مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/12/11
سلام ببخشیداین رنج فایندرتون تا چه فاصله میزنه وقیمت اخرش چنده