موضوعات داغ

طرح فروش ویژه تابستانه دی اس تمدید شد

عکس مطلب اول
شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، طرح فروش ویژه تابستانه را تا پایان تابستان تمدید کرد.
با توجه به استقبال گسترده مشتریان از محصولات برند خاص و باکیفیت اروپایی و همزمان با اعیاد مبارک غدیر و قربان، شرکت آرین موتور تابان بر آن شد تا فروش ویژه محصولات DS را تا پایان شهریور ماه تمدید کند. در این طرح فروش، 2 خودروی هاچ بک DS5 و شاسی بلند DS6 با شرایط ویژه عرضه می شوند. علاقه مندان به این برند خاص و با کیفیت اروپایی می توانند تا 31 شهریور ماه با خرید هر یک از محصولات DS از شانس برنده شدن در قرعه کشی سفر به پاریس با یک همراه برخوردار شوند.
در طرح فروش ویژه تابستانه، شرایط فروش نقدی و اقساطی جهت هر 2 خودرو ارائه شده است که در فروش نقدی، مشتریان می توانند از 1% تخفیف به انضمام بیمه بدنه رایگان بهره مند شوند و در فروش اقساطی نیز از وام تا سقف 989 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 12 و 24 ماهه استفاده کنند. نرخ بهره در تسهیلات 12 ماهه، جهت رفاه مشتریان، صفر در نظر گرفته شده است و امکان ارائه اقساط به صورت 2 ماهه نیز وجود دارد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/15
"با توجه به استقبال گسترده مشتریان" مردم از خنده وقتی خط اول خوندم ... آقا شما تا آخر اسفند هم تمدید کنی باز خبری نیست . این استقبال گسترده دقیقا کجاس ؟؟؟ چرا من هنوز حتی یکی هم ندیدم از این برند ؟؟ وارد کننده محترم مشکل مردم ما 1% تخفیف نیست که الان حمله کنن برای ثبت نام . شما باید 25% تخفیف بذاری تا بشه در موردش فکر کرد وگرنه با این قیمت ها اصلا شانسی نداره .
1395/6/15
استقبال گسترده!؟
1395/6/16
با سلام به همگی نمیدونم چرا همه تخریب می کنن من دو تاشو خریدم یه دی اس 5 و یه 6 واقعا حرف ندارن و بی نظیرن هرجاهم میرم همه نگاها به منه ابهتش از بنزو پورشه خیلی بیشتره تو شتاب هم تا 8 سیلندر هارو همه می گیره بعید می دونم تا 500 میلیون اصلا رغیبی داشته باشه هرکی بخره سود کرده چون با توجه به استقبال زیاد ساله دیگه دی اس بالای 300 میشه . مرسی از خودروبانک بابت اطلاع رسانی
1395/6/17
داروهاتو پس و پیش خوردی
1395/6/16
ما كه نشاني از لوكس بودن تو كابين اين خودرو نديديم . مواد به كار رفته توش مثل بقيه چيني هاس فقط يه اسم لوكس گذاشتن روش كلي به قيمتش افزودن .
گويا اين شركت فقط توكار واردات محصولات تايلندي و سنگاپوري و چيني هستش .
1395/6/16
واقعااين تبليغات دروغين جاي تعجب داره ودر موردDS5فعلا مدل2015عرضه ميشود!!!!!!!!!!!؟؟