موضوعات داغ

تیپ چهارچرخ محرک از پیکاپ برقی جیلی رادار RD6 عرضه شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه چهار چرخ محرک پیکاپ برقی جیلی رادار RD6 در تاریخ ۲۶ فوریه عرضه شد. تا پیش از آن ۵ نسخه از این مدل با محدوده قیمتی ۱۴۵۸۰۰ تا ۲۶۸۸۰۰ یوان به فروش می‌رسید.

این پیکاپ جدید از طراحی جلوپنجره خشن‌تر و چراغ‌های روز ال‌ای‌دی رایج در خودروهای سواری بهره می‌برد و ظاهر کلی آن شبیه به یک شاسی بلند شهری است. نمای عقب در مقایسه با نمای جلو امروزی‌تر شده است. چراغ عقب سراسری ال‌ای‌دی در دو طرف به شکل X درآمده و جلوه نورپردازی آن کاملا قابل تشخیص است.

کابین رادار RD6 مانند خودروهای سواری لوکس و مجهز طراحی شده است. فضای داخلی دارای پوششی از مواد نرم و تزئینات کرومی است. کابین به نورپردازی محیطی ۷۲ رنگ مجهز شده و در مجموع فضایی راحت و آسوده را ارائه می‌دهد. کنسول مرکزی به نمایشگر چندرسانه‌ای شناور دوگانه ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر هدآپ تمام رنگی ۹ اینچی مجهز است که از تعامل صوتی هوشمند پشتیبانی می‌کند. این خودرو به یک سانروف پانورامیک ۵۱ اینچی کاربردی نیز مجهز است.

رادار RD6

ابعاد رادار RD6 برابر با ۱.۸۳/۱.۹/۵.۲۶ متر و فاصله محوری آن ۳.۱۲ متر است. طول، عرض و ارتفاع کفی بار ۰.۵۴/۱.۴۵/۱.۵۲ متر و گنجایش آن ۱۲۰۰ لیتر است. رادار RD6 از یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۲۰۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۳۸۴ نیوتن متر بهره می‌برد و با گزینه‌های باتری مختلف با برد حرکتی ۴۱۰ کیلومتر، ۵۵۰ کیلومتر و ۶۳۲ کیلومتر قابل سفارش است. این خودرو از یک منبع تغذیه خارجی ۶ کیلوواتی نیز برخوردار است که می‌تواند به طور همزمان انرژی موردنیاز ۳ اجاق برقی ۲۰۰۰ وات و ۵ دستگاه تهویه مطبوع خانگی را تامین کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد